تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و تعمیر ماشین لباسشویی در محل و منزل شما

  • ۰
  • ۰
در رابطه با این موضوع بهتر است تا به نکاتی در مورد تعمیر یخچال سامسونگ در محل دقت داشته باشید.

  • در رابطه با تعمیر یخچال سامسونگ خود بهتر است به مدت زمان استفاده از آن نگاهی بیندازید. اگر کمتر از 10 سال از استفاده آن می گذشت بهتر است تا تعمیرات یخچال سامسونگ را انجام دهید.
  • حتما برای انجام هر بررسی یا تعمیر یخچال سامسونگ آن ‌را از برق جدا کنید.
  • در هنگام تعمیرات یخچال سامسونگ آن ‌را در حالت هماهنگ قرار دهید.
  • هرگز تعمیرات یخچال سامسونگ سرخود انجام ندهید.
  • در تعمیر ساید بای ساید سامسونگ بهتر است تا با نمایندگی مجاز سامی تکنیک تماس بگیرید.
  • به ارور های مربوط به تعمیرات یخچال سامسونگ و تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در اسرع وقت رسیدگی کنید.
  • هرگونه صدای مربوط به یخچال سامسونگ را جدی بگیرید و در صدد رفع آن برآیید.
  • قبل از انجام تعمیرات یخچال سامسونگ از کارشناس مربوطه جزئیات مربوط به تعمیرات یخچال و عیب یابی آن را درخواست کنید.

3 مرحله تعمیر یخچال سامسونگ که به قدر کافی خنک نمیکند!

  1. در ابتدای انجام تعمیرات یخچال سامسونگ کنترل کننده دمای سرد دستگاه را چک کنید. مطمئن باشید که آن را بر روی COLD قرار داده‌اید. معمولا دمای داخل یخچال باید حدود ۳۷ درجه فارنهایت باشد.
  2. به صدای فن یخچال فریزر گوش دهید. وقتی فن در فریزر حرکت دارد، به این معنی است که هم تایمر خنثی کننده و هم کنترل کننده‌ی دمای سرد در یخچال، برای میزان COOL تنظیم شده‌اند.
  3. به فن کمپرسور (که همچنین مشخص خواهد کرد که، کمپرسور به طور معمول پشت یا زیر یخچال قرار دارد)گوش کنید. در اغلب اوقاتی که فن فریزر کار می کند، فن کمپرسور نیز باید کار کند.  اگر یکی از این دو مورد کار نکند یا حتی کمپرسور خاموش باشد، یخچال سرمایش بسیار کمی ارائه خواهد کرد.

با توجه به این نکات در تعمیرات یخچال سامسونگ و تعمیر ساید بای ساید سامسونگ بهتر می توانید برای تماس با تعمیرکار برای تعمیرات یخچال سامسونگ در منزل یا حتی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران تصمیم گیری کنید.

یخچال سامسونگ اصلا کار نمیکند و روشن نمی شود!

اگر یخچال کار نمی‌کند، و موتور آن نیز فعالیت مشخصی ندارد؛ در اینجا مراحل مشخصی برای تعمیرات یخچال سامسونگ و رفع اشکال اصلی دستگاه وجود دارد که می‌توانید آن ها را دنبال کنید:

  1. در ابتدا برای بررسی و تعمیرات یخچال سامسونگ در این شرایط، اتصال سیم برق خود را چک کنید. در این شرایط بعد از بررسی سیم، پریز را بررسی نمایید. ( با یک تست کننده مدار خروجی )
  2. دقت کنید که کنترل کننده سرمای دستگاه به درستی تنظیم شده باشد.
  3. اگر متوجه شدید که یخچال سامسونگ به یک خروجی برق درست متصل شده‌است، و قطع‌کننده مدار آن به طور مناسب تنظیم شده است؛ و کنترل سرما نیز به طور مناسب تنظیم شده‌است، اما دستگاه هنوز هیچ نشانه‌ای از عملکرد عادی خود نشان نمی‌دهد؛ درب آن‌را ببندید و با یک تعمیرکار برای تعمیر یخچال سامسونگ ، تماس بگیرید.

یخچال فریزر سامسونگ بوی بد میدهد یا نشتی دارد!

اگر یخچال شما حتی پس از برداشتن همه مواد غذایی، بوی بد می‌دهد؛ آن را از برق بکشید و کشوها و قفسه‌ها را با کمک آب و صابون تمیز نمایید. سپس برای تعمیرات یخچال سامسونگ در این مرحله آن را با محلولی مخلوط از ۱ یا ۲ فنجان جوش‌شیرین در آب‌گرم تمیز کنید.
همچنین شما می توانید سینی زیر یخچال سامسونگ را نیز تمیز کنید ( در صورت وجود یکی از آن). اگر بو مورد نظرتان هنوز از بین نرفته است؛ سعی کنید چند تا زغال را در کاسه‌‌ای قرار داده، و آن‌ها را روی قفسه یخچال نگه دارید تا بو را جذب خود کنند.
سر و صدای ارتعاشی به طور کلی از قطعات شل مانند کویل های کندانسور، لرزش لوله های کمپرسور یا غلطک ها و پایه های دستگاه که روی زمین قرار دارند، ناشی می شود. در این حالت برای تعمیر یخچال سامسونگ به دنبال بخشی بگردید که شل شده. و در نهایت آن را با آچار یا پیچ‌گوشتی محکم نمایید. سپس قطعه برشی پایینی را بلند کرده؛ و پایه های موجود در قسمت جلوی دستگاه را چک کنید. تا مطمئن شوید که همه آن‌ها وزن دستگاه را تحمل می‌کنند و یخچال شما مشکل خاصی ندارد. در صورت لزوم برای تعمیرات یخچال سامسونگ در این رابطه، پایه های قابل تنظیم را به بالا یا پایین بچرخانید تا آن‌ها مستقیما با زمین تماس پیدا کنند.
بوجود آمدن نشتی در یخچال فریزر به طور کلی از یک لوله که به تانک تخلیه مرتبط است، بوجود می آید. پس قسمت تخلیه فریزر که احتمالا مسدود شده است؛ می تواند علت بوجود آمدن نشت و نیاز به انجام تعمیر یخچال باشد.


مشکلات مربوط به آب شدن برفک در تعمیر یخچال فریزر

یخچال فریزر های مدرن به طور خودکار خنک می شوند. آنها یک سیستم حرارتی برنامه ریزی شده، یک تایمر خنثی سازی و یک ترمیناتور ضدعفونی دارند. وجود برفک در محفظه ی فریزر باعث کاهش کارایی و خراب شدن غذا می شود. گاهی ایجاد یخ در پشت یخچال باعث می شود تا عملکرد اصلی آن دچار مشکل شود.
به طور معمول، تایمر یخچال را به مدت ۲۰ دقیقه در هر شش تا هشت ساعت تنظیم می‌کند و اساسا سیم‌پیچی را گرم می‌کند؛ تا یخ موجود در آن ذوب شود. اگر این تایمر درست کار نکند، یخ در لوله قرار گرفته؛ و در نهایت جریان هوا را از طریق یخچال محدود می‌کند.
شما می‌توانید تایمر سلفی را به طور دستی افزایش دهید. این جعبه سیاه کوچک ممکن است تقریبا در هر جایی از دستگاه واقع شود. اما معمولا روی سقف بخش مواد غذایی قرار می گیرد. آن را روی حالت یخ زدگی قرار دهید(شما باید صدای قسمت خنثی سازی دستگاه را بشنوید). اگر این کار جواب دهد، تایمر خنثی ساز دچار نقص شده، که باید جایگزین شود.
اگر این روش کار نمی کند، احتمالا مشکل از ترمیناتور آن است. اگر مهارت لازم برای تعمیر یخچال سامسونگ در چنین حالتی را دارید؛ می توانید شخصا به تعمیرات یخچال بپردازید. در غیر این صورت بهتر است تا برای تعمیر یخچال در منزل با سامی تکنیک، نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تماس حاصل کنید.


منبع

  • ۹۸/۰۵/۰۹
  • محمدرضا شکوهی

نظرات (۱)

برای حفظ عملکرد صحیح یخچال ها و نگهداری درست از آن ها، باید گوش به زنگ باشیم تا در صورت بروز هرگونه اختلال، به سرعت مشکل را برطرف سازیم. 

پس یخچال خود را باید به مرکز معتبر بسپاریم

مرکزی با پشتیبانی خوب .و 24 ساعته

خیلی مهمه 

ممنون از خدمات خوبتون

موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی