تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و تعمیر ماشین لباسشویی در محل و منزل شما

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت حقوقی و وکالت در دسته پروژه های طراحی سایت بسیار مهم و حساس قرار دارد چرا که اصطلاحات، قوانین، نحوه همکاری، لغات و واژگان تخصصی و حیطه کاری آنها بسیار خاص است و معنای آنها باید به طور کامل و دقیق با ذکر جزئیات انتقال داده شود و بهترین منبع و مرجع برای مراجعین و موکلین نیز، وب سایت شرکت های حقوقی و وکالتی است که تنها با طراحی سایت حقوقی و وکالت این مسیر ارتباطی باز خواهد شد.

علاوه بر این موارد دلایل مختلفی وجود دارند که طبق آنها مشخص می شود چرا چنین شرکت هایی در این حیطه فعالیت نیاز به طراحی سایت حقوقی و وکالت دارند.

 

سیستم شبکه یک روش طراحی سیستم تنظیم و ایجاد ساختار و منطق سلسله مراتبی است. بسیاری از طرح های خوب از یک سیستم شبکه استفاده می کنند که باعث می شود طراحی یکنواخت تر و هماهنگ تر به نظر برسد.

 

در محیط چندرسانه ای امروز ، یک طرح شبکه پاسخگو می تواند یک تجربه کراس صفحه را ایجاد کند.

 

طرح ستون تک

همچنین به عنوان طرح کامل صفحه نمایش شناخته می شود ، این ساده ترین روش چیدمان است و اغلب برای صفحات ورود به سیستم استفاده می شود. در چیدمان تک ستونی ، فضای کافی برای نمایش تصاویر بزرگ برای تقویت پیامی که محصول یا مارک می خواهد منتقل کند ، داریم.

 

در چنین طرحی از طرح ، عکس ها یا گرافیک ها به حالت فوکوس پیش زمینه کشیده می شوند و تأثیر عمیقی بر کاربر می گذارند ، بنابراین این طرح کلی صفحه اصلی ، صفحه معرفی ، راهنمای بهره برداری یا نمایش محصولات جدید است.

 

سمت چپ شکل زیر صفحه اصلی وب سایت WeWork است و سمت راست حالت 12 سیستم پوشش شبکه است.

 

1. تجزیه و تحلیل استفاده از شطرنج

 

هر عنصر در طرح تک ستونی می تواند به عنوان یک ماژول جداگانه استفاده شود ، بنابراین گسترش در دستگاه های تلفن همراه بسیار آسان است.

 

در صفحه ورود به کار زیر ، ستون ها (صورتی) و ماژول ها (بنفش) در سیستم شبکه برجسته شده است.

در صفحه ، چه یک ماژول کارت کوچک باشد یا یک ماژول بزرگ ، فاصله بین ماژول ها سازگار است. این مثال نشان می دهد که طراحی یک لایه تک ستونی نیز می تواند صفحات را به روش های جالب تجزیه کند.

 

2. مورد

 

شکل های زیر نمونه هایی از طرح های تک ستونی است. آیا می توانید سعی کنید تحلیل کنید که طرح شبکه این صفحات وب چگونه است؟

 

طرح ستون دوتایی

یکی از رایج ترین طرح ها. طرح دو ستونی دو مزیت دارد: اول این که اطمینان حاصل شود که عرض متن 6-8 ستون است ، برای جلوگیری از طولانی شدن متن و خواندن آن آسان نیست.

 

علاوه بر این ، سایر عناصر را می توان در نوار کناری برای ناوبری یا تبلیغات قرار داد.

 

شما می توانید از 8 ستون به عنوان ناحیه اصلی محتوا و 4 ستون به عنوان ناحیه محتوای جانبی استفاده کنید ، به این ترتیب که سمت چپ و راست حتی عدد باشند ، که این امر منجر به طراحی و توسعه بعدی می شود.

 

1. مورد

 

این طرح متنوع است و برای صفحات داخلی یک وب سایت یا صفحاتی که متن زیادی در آن ظاهر می شود مناسب است. به عنوان مثال ، Mango Learning از ستون سمت چپ برای حرکت به دوره های مختلف فصل استفاده می کند.

 

 2. تجزیه و تحلیل استفاده از شطرنج

 

بسته به نوع محصول ممکن است نیاز به تنظیمات مختلف شبکه داشته باشد. بنابراین در توییتر ، طرح 10 ستونی نیز موثر است و توزیع ناهموار یک ساختار سلسله مراتبی واضح برای محتوا ارائه می دهد.

 

در اصل ، ما می توانیم شبکه را به روشی که دوست داریم تقسیم کنیم. هنگام تقسیم ، ما باید هدف وب سایت و چگونگی ایجاد رابطه سلسله مراتب محتوا را با دقت در نظر بگیریم.

 

اگر هدف اصلی یک وب سایت خواندن اخبار طولانی و یا مشاهده تصاویر بزرگ است ، ما از طرح سه ستونی استفاده نمی کنیم زیرا فضای افقی بیشتری لازم است. در عوض ، ناوبری را در بالا قرار داده و از یک طرح دو ستونی استفاده می کند.

 

طرح چسبنده

طرح بندی مهم به این معنی است که وقتی کاربر صفحه را پیمایش می کند ، برخی از صفحه ها در صفحه بر روی صفحه ثابت می شوند و اثر موقعیت یابی چسبنده ظاهر می شود.

 

در ستون سمت راست وب سایت Airbnb یک صفحه چسبنده وجود دارد. این صفحه به عنوان پیمایش صفحه تغییر نمی کند ، اما در یک منطقه ثابت واقع شده است ، که برای کاربران امکان رزرو محل اقامت را برای کاربران مناسب دارد.

 

این پانل ها می توانند پانل های ایستا با پیام های فراخوانی به عمل یا پانل های پویا باشند که در هنگام تغییر اطلاعات به روز می شوند.

 

اگر می خواهیم اقدامات فردی را که کاربر می تواند انجام دهد برجسته کنیم ، بهتر است از طرح بندی های چسبنده استفاده کنید. وب سایت Airbnb به یک طرح هشت ستونی 8-4 تقسیم شده است ، که چهار ستون در سمت راست پانل های چسبنده است.

 

یک معیار مهم برای طراحی پانل های چسبنده ، کوتاه نگه داشتن طول پانل است تا این امر در تمام صفحه ها قابل مشاهده باشد.

 

شاید کم و بیش با این موارد آشنا باشید اما اجازه دهید تا با بیان دلایل و لزوم راه اندازی سایت حقوقی و وکالت دقیقتر در مورد آن صحبت کنیم:

 

کسب اعتبار و اعتماد: شرکت های حقوقی که وب سایت نیز دارند و در فضای آنلاین فعال هستند خیلی سریعتر شناخته می شوند و بواسطه شهرتی که کسب می کنند به مورد اطمینان پذیرتری تبدیل می گردند و به طور کلی افراد حاضر نیستند با شرکت های گمنام و بدون وب سایت همکاری داشته باشند.

نماینده برند شماست: علاوه بر کیفیت و حسن انجام کار باید به شکل مشهودی نشان دهید که چقدر برند و شرکت قابل اعتماد و حرفه ای هستید و به موکلین خود احترام می گذارید و این امر تنها از طریق طراحی سایت حقوقی و وکالت که حرفه ای و اصولی طراحی شده و اطلاعات کاملا آپدیتی دارد مشخص است.

روشی برای آموزش مخاطب: کسب درآمد در این حرفه فقط به انجام بازاریابی و تبلیغات نیست بلکه باید بتوانید اطلاعات مفیدی هم ارائه کنید و برای اینکه به مسائل غالب جامعه بپردازید و موارد حقوقی پیرامون آن را به طور شفاف توضیح دهید بهترین کار چیست؟ بهترین و سریعترین روش طراحی سایت حقوقی و وکالت است. با این کار هم مشکلات موکلین و بازدیدکنندگان را رفع کرده اید و هم خود را به عنوان منبع مورد اعتماد معرفی ساخته اید.

برندینگ قوی: برای اینکه بتوانید برندینگ قویتری داشته باشید باید به تمامی بازار هدف خود دسترسی داشته باشید و این فقط با فعالیت در فضای دیجیتال و آنلاین از طریق ساخت سایت حقوقی و وکالت امکان پذیر است. هر چقدر طراحی قویتر باشد و رتبه بهتری گرفته باشد به برند معتبر و قویتری تبدیل خواهید شد.

توضیح گستره خدمات و اطلاع رسانی: بهترین ابزار دیجیتال برای معرفی کامل خود، اهداف، دستاوردها و خدمات، وب سایت است و لذا باید طراحی سایت حقوقی و وکالت انجام شود. ضمنا همیشه بازدیدکنندگان برای انعقاد قرارداد و پرونده های حقوقی خود وارد چنین وب سایت هایی نمی شوند بلکه برای اطلاع از مواد قانونی و پیدا کردن پرسش های خود حتی از نوع پروژه دانشگاهی به بازدید می پردازند و لذا تنها راه جذب افراد مختلف با هر نوع هدفی ایجاد سایت حقوقی و وکالت می باشد.

و غیره. لذا همانطور که مشاهده کردید بدون طراحی وب سایت حقوقی و وکالت، کسب درآمد و برندسازی به صورت فردی یا شرکتی (سازمانی) امکان پذیر نیست. در ادامه به جنبه های دیگر آن می پردازیم.

 

منبع : شرکت رایان

https://rayanitco.com/professional-legal-website-design/

  • ۰۰/۰۳/۰۹
  • محمدرضا شکوهی

طراحی سایت حقوقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی