تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و تعمیر ماشین لباسشویی در محل و منزل شما

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت چند زبانه برای شرکت ها و وب سایت هایی که فعالیت بین المللی دارند یک پروژه طراحی سایت اختصاصی بسیار حیاتی به شمار می رود. عدم راه اندازی چنین وب سایتی یا ساخت سایت چند زبانه ای که مشکلات زیادی داشته باشد و حرفه ای نباشد، قطعا آینده و موفقیت این نوع کسب و کارها با خطر جدی روبرو خواهد کرد.

اما چرا چنین کسب و کارهایی باید به فکر راه اندازی سایت چند زبانه باشند؟ طراحی سایت شرکتی که به شکل بین المللی فعالیت دارد یعنی با شرکت های خارجی طرف قرارداد است و صادرات فعالی دارد یک امر الزامیست در غیر این صورت چطور شرکت های خارجی علاقه مند به همکاری بتوانند از طریق سایت با شما آشنا شوند و درخواست ارسال کنند. اساسا بدون طراحی سایت چند زبانه حتی وب سایت شرکت یا یک فروشگاه بین المللی در موتور جستجو نیز برای سایر شرکت ها و افراد خارجی به نمایش در نخواهد آمد.

به عنوان مثال فرض کنید که می خواهید با یک شرکت خارجی قرارداد همکاری ببندید اما قبل از آن نیاز دارید از طریق وب سایت و بدون مراجعه حضوری با آنها کاملا آشنا شوید و از میزان و نوع خدمات و سابقه کاری اطلاعات کسب کنید. یقینا اگر مسلط به زبان کشور مدنظر نباشید و نتوانید که وب سایت را به زبان فارسی مشاهده کنید عملا هیچ فایده ای نخواهد داشت و همکاری شکل نخواهد گرفت. همین مورد درباره وب سایت هایی مثل ویکی پدیا یا در مورد طراحی سایت فروشگاهی مثل شرکت های تولید کننده موبایل در دنیا و غیره نیز صدق می کند.

پس به طور کلی طراحی سایت چند زبانه برای کلیه انواع کسب و کارها و حتی سایت هایی که مطالب مختلف درج می کنند الزامی است اگر که مایل هستند با دنیای بیرون نیز ارتباط داشته باشند و تجارت خود را گسترش داده و درآمد بسیار بیشتری کسب کنند.

نکته بسیار مهم: طراحی سایت چند زبانه صرفا به معنای ترجمه سایت اصلی فارسی به زبان کشور مقصد نیست بلکه بیشتر هدف از این کار ارتباط بهتر و مؤثر و بومی سازی سایت متناسب با کشور مقصد می باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

فضای سفید لازم نیست که سفید باشد ، می تواند هر رنگ دیگری باشد و نام دیگر فضای سفید "فضای منفی" است. فضای سفید می تواند موضوع بصری را تنظیم و برجسته کند ، که این نیز اصلی ترین راه ایفای آن است.

 

اگرچه فضای سفید به نظر پیچیده به نظر نمی رسد ، اما اغلب در یک محیط طراحی پیچیده و در حال تغییر ، مسئله ای ساده نیست. طراحی عالی و خالی می تواند سادگی سبک را با قابلیت استفاده از ویژگی ها به تعادل برساند ، و برای انجام این کار نیاز به تمرین و انباشت قابل توجهی دارد.

 

 

استفاده صحیح از فضای سفید می تواند حس تعادل را در کل طرح به ارمغان آورد. برای محتوای متن خواهید فهمید که سطح خوانایی با کنترل فضاهای خالی کوچک ارتباط نزدیکی دارد و این تأثیر مهمی در ارائه مطالب دارد.

 

مزایای استفاده از فضای سفید بسیار است:

 

فضای سفید می تواند درک مطلب را افزایش دهد.

فضای سفید می تواند عناصر UI خاصی را برجسته کند ، که بیشتر آنها عناصر CTA هستند.

می تواند طراحی را شسته و رفته تر و دوستانه تر کند.

 

فضای مربع

 

با این فرض که کاربران می توانند اطلاعات کافی را کسب کنند ، طراحان Squarespace سعی می کنند تعداد عناصر UI مورد استفاده در رابط را محدود کنند. جعبه جستجو به کاربران این امکان را می دهد تا اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند و منحصر به فرد بودن طراحی کپی برداری ، تن برند را بیشتر می کند. رنگ قلم متن مشکی است ، که تضاد شدیدی با پس زمینه نور ایجاد می کند ، خواندن و کسب اطلاعات را بسیار آسان می کند.

 

نگارشی مترقی

 

چگونه می توان از نگارشی برای انتقال احساسات پیچیده استفاده کرد؟ نگارشی مترقی این سایت این علائم نگارشی "جدید" را نشان می دهد.

 

تفاوت از سایر صفحات در این است که این صفحه نیاز به چندین علامت نگارشی مختلف مختلف دارد. به منظور انتقال دقیق اطلاعات ، طراح هوشمندانه از فضای سفید برای کنترل فضای بین نمادها استفاده می کند تا از ظرافت کلی اطمینان حاصل کند. از انتقال اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

 

تینکر

 

می توانید ساعت خود را در Tinker تنظیم کنید. در وب سایت می توانید سبک ، رنگ و عناصر تزئینی ساعت را انتخاب کنید.

 

به منظور برجسته سازی قابلیت شخصی سازی محصول ، مهمترین عنصر بصری که Tinker می تواند در این وب سایت مشاهده کند ، تصویر واضح و روشن از کامپوننت ساعت است. دقیقاً مانند وب سایت رسمی اپل ، طراح نمی خواهد توجه شما متفاوت باشد. موارد به دور از دسترس منتقل می شوند ، نمایش اطلاعات ثانویه را کاهش می دهند و بدین ترتیب نمایش عناصر اصلی را بهبود می بخشند فقط آنچه نیاز دارید را نشان دهید و همه چیز مورد نیاز خود را به شما ارائه دهیم - یک ساعت.

 

مزمن Pisacco

 

Pisacco Chronicle یک مجله آنلاین با محوریت غذا ، فیلم و هنر است ، چیزی که بیشتر افراد آن را بسیار دوست دارند.

 

جالب اینجاست که این وب سایت از چرخ و فلک های سبک Polaroid برای جذب مردم استفاده می کند. عنوان و پیمایش در صفحه بسیار جذاب است ، در بخش عمده زیرا عناصر زیادی در صفحه وجود ندارند که قابل توجه هستند. اگر محتوای متن بیشتری وجود داشته باشد ، اطمینان از اینکه هر عنصر آنقدر واضح و شهودی است ، دشوار است.

 

هیچ رنگ خیره کننده و رنگ های پاپ آپ وجود ندارد ، به همین دلیل دلیلی جذاب برای محتوای تصویر در صفحه وجود ندارد.

 

سس گوجه فرنگی

 

این برند همچنین یک کارخانه نوشیدنی است ، اما این بار وب سایت آنها نوشیدنی های نرم را توصیه می کند. این بار نوشیدنی بر اساس یک مفهوم کاملاً جدید ایجاد شده است و استفاده از وب سایت با فضای سفید زیادی برای ارائه آن انتخاب خوبی است.

 

این وب سایت همچنین از فضای سفید زیادی برای برجسته کردن اطلاعات استفاده می کند. مهمتر از همه ، طراح همچنین تجربه مرور را ارتقا داده است. هنگامی که کاربران به پایین مرور می کنند ، تصاویر نوشیدنی با کیفیت بالا به مرکز کل تصویری تبدیل می شوند. به منظور تقویت حس کیفیت ، طراح این امکان را به کاربران می دهد که به سرعت متوجه لوگوی غنی و زرق و برق دار سبک باروک این برند شوند و این اثر نیز از سهم فضای خالی جدا نیست.

 

پنگوئن های جیبی

 

پنگوئن همیشه به دلیل طراحی عالی در پوشش آنها شناخته شده است. متن های پررنگ و رنگ های پررنگ ویژگی های آنهاست. Penguins ، جیبی ، وب سایت ، هویت برند خود را کاملاً ادامه می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا از طریق رنگ و تایپوگرافی ، کتاب های خود را متوجه شوند.

طراحی جومور

 

هنگامی که می خواهید اطلاعات را منتقل کنید ، موثرترین راه این است که به کاربران اجازه دهید فقط روی آن اطلاعات تمرکز کنند. اگر کاربر فقط یک قطعه اطلاعات را در چشم خود داشته باشد ، طبیعتاً ، هرگز آن را از دست نخواهد داد.

 

وب سایت Johor Design همواره به ارائه پیام های واضح اختصاص داده شده است. آنها به عنوان یک آژانس طراحی ، از یک نسخه خوب طراحی شده برای جلب توجه شما استفاده می کنند ، "می خواهم به شما کمک کنم که الاغ را لگد بزنید. (بگذارید به شما کمک کنم بهترین باشید.)

 

اگر تصویری در صفحه وجود داشته باشد ، این پاراگراف مورد توجه قرار نمی گیرد ، زیرا متن معمولاً جذاب نیست.

 

نتیجه

استفاده از فضای خالی هوشمندانه می تواند طراحی شما را به اندازه کافی زیبا جلوه دهد. برای اینکه مختصر و مستقیم باشید ، باید از فضای خالی خوبی نیز استفاده کنید. از بین بردن حواس پرتی های غیر ضروری و تمرکز بر روی ارائه اطلاعات مهم همه نیاز به مشارکت خالی دارد.

 

"روند طراحی سال 2018 ، یکی را از دست ندهید"

 

"در سال 2018 ، این 10 روند طراحی آرم مستحق توجه شما هستند"

"خلاصه جامع عالی! این 21 روند طراحی در زمینه طراحی UI در سال 2017 محبوب بوده اند" "

"این 12 روند در طراحی UX موبایل را تسلط بخشید ، و شما کنترل سال 2018 را دارید"

"این بنفش منحصر به فرد رنگ سالانه pantone است که شما را در جهت طراحی سال 2018 راهنمایی می کند"

 

انتخاب فناوری برای طراحی وب و برنامه نویسی

برای طراحی خوب و برنامه نویسی یک وب سایت باید برخی از عناصر مانند:

 

برنامه هایی برای طراحی وب

با استفاده از ورق های سبک آبشار

فناوری های برنامه نویسی سمت مشتری و سرور.

برنامه هایی برای طراحی وب

برای ساختن یک صفحه وب ، برنامه های مورد استفاده برای طراحی آن ضروری است ، زیرا سرعتی که نتیجه انتظار می رود به آنها بستگی دارد. انتخاب این برنامه ها تحت تأثیر کارهایی که می خواهید انجام دهید و پیچیدگی طراحی مورد نظر خواهد بود.

 

در میان اینها طیف گسترده ای از قیمت ها وجود دارد. ایده آل این است که یکی را انتخاب کنید که کار را تسهیل کند و به نوبه خود به شما امکان می دهد تا اندازه تصاویر و ساختار را به راحتی و بهینه تقسیم کنید. بعضی اوقات فقط یک نفر انتخاب می شود که باعث می شود اطلاعات و تصاویر به طور مناسب سفارش داده شود.

 

در ابتدا طرحی به صورت یک نقاشی در برنامه ساخته شده و بعداً با استفاده از برخی عناصر بهینه سازی ، این تصویر به صورت کد گرفته می شود تا بتوان به بهترین شکل ممکن مشاهده کرد. برای دستیابی به این هدف ، از منبع شناخته شده ای به نام CSS (شیوه نامه های آبشار) استفاده می شود.

 

راه اندازی سایت چند زبانه برای تمامی کسب و کارهایی که فعالیت آنها در سطح بین المللی است و قصد دارند مشتریان و بازدیدکنندگان آنها از سراسر دنیا باشد مزیت های فوق العاده ای دارد. توجه داشته باشید که طراحی سایت چند زبانه برای این نوع کسب و کارها الزامیست و نه اینکه صرفا برای افزایش درآمد خود بخواهند به شکل اختیاری اقدام کنند چون در غیر این صورت قطعا شکست خواهند خورد. مزیت ساخت سایت چند زبانه یا دو زبانه عبارتند از:راه اندازی سایت چند زبانه برای تمامی کسب و کارهایی که فعالیت آنها در سطح بین المللی است و قصد دارند مشتریان و بازدیدکنندگان آنها از سراسر دنیا باشد مزیت های فوق العاده ای دارد. توجه داشته باشید که طراحی سایت چند زبانه برای این نوع کسب و کارها الزامیست و نه اینکه صرفا برای افزایش درآمد خود بخواهند به شکل اختیاری اقدام کنند چون در غیر این صورت قطعا شکست خواهند خورد. مزیت ساخت سایت چند زبانه یا دو زبانه عبارتند از:

دستیابی به مخاطبین بیشتر: اولین و مهمترین مزیت این کار این است که با طراحی چنین وب سایتی می توانید با مشتریان خود در کشورهای خارجی ارتباط برقرار کنید و گستره خدمات رسانی خود را چند برابر نمایید.

اعتمادسازی بیشتر: با طراحی وب سایت چند زبانه چون می توانید با جامعه بین المللی در ارتباط باشید، توجه بازارهای خارجی را هم به سمت خود جلب کرده و شهرت خود را افزایش خواهید داد. شرکت های خارجی هم با برندهای جهانی که شناخته شده هستند و با وب سایت چند زبانه خود مثل بروشور آنلاین برخورد کرده اند، همکاری خواهند کرد.

افزایش بازدید: طبیعتا با طراحی چنین سایتی چون کلیه محتوای شما قابل استفاده برای مشتریان خارجی نیز خواهد شد بازدید آن به مراتب بیشتر شده و با گرفتن رتبه بهتر در گوگل، مشتریان و درآمدزایی بیشتر خواهد شد.

 

منبع : رایان

https://rayanitco.com/multilingual-website-design/

  • ۰۰/۰۳/۱۳
  • محمدرضا شکوهی

طراحی سایت چند زبانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی