تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و تعمیر ماشین لباسشویی در محل و منزل شما

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت چند زبانه برای شرکت ها و وب سایت هایی که فعالیت بین المللی دارند یک پروژه طراحی سایت اختصاصی بسیار حیاتی به شمار می رود. عدم راه اندازی چنین وب سایتی یا ساخت سایت چند زبانه ای که مشکلات زیادی داشته باشد و حرفه ای نباشد، قطعا آینده و موفقیت این نوع کسب و کارها با خطر جدی روبرو خواهد کرد.

اما چرا چنین کسب و کارهایی باید به فکر راه اندازی سایت چند زبانه باشند؟ طراحی سایت شرکتی که به شکل بین المللی فعالیت دارد یعنی با شرکت های خارجی طرف قرارداد است و صادرات فعالی دارد یک امر الزامیست در غیر این صورت چطور شرکت های خارجی علاقه مند به همکاری بتوانند از طریق سایت با شما آشنا شوند و درخواست ارسال کنند. اساسا بدون طراحی سایت چند زبانه حتی وب سایت شرکت یا یک فروشگاه بین المللی در موتور جستجو نیز برای سایر شرکت ها و افراد خارجی به نمایش در نخواهد آمد.

به عنوان مثال فرض کنید که می خواهید با یک شرکت خارجی قرارداد همکاری ببندید اما قبل از آن نیاز دارید از طریق وب سایت و بدون مراجعه حضوری با آنها کاملا آشنا شوید و از میزان و نوع خدمات و سابقه کاری اطلاعات کسب کنید. یقینا اگر مسلط به زبان کشور مدنظر نباشید و نتوانید که وب سایت را به زبان فارسی مشاهده کنید عملا هیچ فایده ای نخواهد داشت و همکاری شکل نخواهد گرفت. همین مورد درباره وب سایت هایی مثل ویکی پدیا یا در مورد طراحی سایت فروشگاهی مثل شرکت های تولید کننده موبایل در دنیا و غیره نیز صدق می کند.

پس به طور کلی طراحی سایت چند زبانه برای کلیه انواع کسب و کارها و حتی سایت هایی که مطالب مختلف درج می کنند الزامی است اگر که مایل هستند با دنیای بیرون نیز ارتباط داشته باشند و تجارت خود را گسترش داده و درآمد بسیار بیشتری کسب کنند.

نکته بسیار مهم: طراحی سایت چند زبانه صرفا به معنای ترجمه سایت اصلی فارسی به زبان کشور مقصد نیست بلکه بیشتر هدف از این کار ارتباط بهتر و مؤثر و بومی سازی سایت متناسب با کشور مقصد می باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

فضای سفید لازم نیست که سفید باشد ، می تواند هر رنگ دیگری باشد و نام دیگر فضای سفید "فضای منفی" است. فضای سفید می تواند موضوع بصری را تنظیم و برجسته کند ، که این نیز اصلی ترین راه ایفای آن است.

 

اگرچه فضای سفید به نظر پیچیده به نظر نمی رسد ، اما اغلب در یک محیط طراحی پیچیده و در حال تغییر ، مسئله ای ساده نیست. طراحی عالی و خالی می تواند سادگی سبک را با قابلیت استفاده از ویژگی ها به تعادل برساند ، و برای انجام این کار نیاز به تمرین و انباشت قابل توجهی دارد.

 

 

استفاده صحیح از فضای سفید می تواند حس تعادل را در کل طرح به ارمغان آورد. برای محتوای متن خواهید فهمید که سطح خوانایی با کنترل فضاهای خالی کوچک ارتباط نزدیکی دارد و این تأثیر مهمی در ارائه مطالب دارد.

 

مزایای استفاده از فضای سفید بسیار است:

 

فضای سفید می تواند درک مطلب را افزایش دهد.

فضای سفید می تواند عناصر UI خاصی را برجسته کند ، که بیشتر آنها عناصر CTA هستند.

می تواند طراحی را شسته و رفته تر و دوستانه تر کند.

 

فضای مربع

 

با این فرض که کاربران می توانند اطلاعات کافی را کسب کنند ، طراحان Squarespace سعی می کنند تعداد عناصر UI مورد استفاده در رابط را محدود کنند. جعبه جستجو به کاربران این امکان را می دهد تا اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند و منحصر به فرد بودن طراحی کپی برداری ، تن برند را بیشتر می کند. رنگ قلم متن مشکی است ، که تضاد شدیدی با پس زمینه نور ایجاد می کند ، خواندن و کسب اطلاعات را بسیار آسان می کند.

 

نگارشی مترقی

 

چگونه می توان از نگارشی برای انتقال احساسات پیچیده استفاده کرد؟ نگارشی مترقی این سایت این علائم نگارشی "جدید" را نشان می دهد.

 

تفاوت از سایر صفحات در این است که این صفحه نیاز به چندین علامت نگارشی مختلف مختلف دارد. به منظور انتقال دقیق اطلاعات ، طراح هوشمندانه از فضای سفید برای کنترل فضای بین نمادها استفاده می کند تا از ظرافت کلی اطمینان حاصل کند. از انتقال اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

 

تینکر

 

می توانید ساعت خود را در Tinker تنظیم کنید. در وب سایت می توانید سبک ، رنگ و عناصر تزئینی ساعت را انتخاب کنید.

 

به منظور برجسته سازی قابلیت شخصی سازی محصول ، مهمترین عنصر بصری که Tinker می تواند در این وب سایت مشاهده کند ، تصویر واضح و روشن از کامپوننت ساعت است. دقیقاً مانند وب سایت رسمی اپل ، طراح نمی خواهد توجه شما متفاوت باشد. موارد به دور از دسترس منتقل می شوند ، نمایش اطلاعات ثانویه را کاهش می دهند و بدین ترتیب نمایش عناصر اصلی را بهبود می بخشند فقط آنچه نیاز دارید را نشان دهید و همه چیز مورد نیاز خود را به شما ارائه دهیم - یک ساعت.

 

مزمن Pisacco

 

Pisacco Chronicle یک مجله آنلاین با محوریت غذا ، فیلم و هنر است ، چیزی که بیشتر افراد آن را بسیار دوست دارند.

 

جالب اینجاست که این وب سایت از چرخ و فلک های سبک Polaroid برای جذب مردم استفاده می کند. عنوان و پیمایش در صفحه بسیار جذاب است ، در بخش عمده زیرا عناصر زیادی در صفحه وجود ندارند که قابل توجه هستند. اگر محتوای متن بیشتری وجود داشته باشد ، اطمینان از اینکه هر عنصر آنقدر واضح و شهودی است ، دشوار است.

 

هیچ رنگ خیره کننده و رنگ های پاپ آپ وجود ندارد ، به همین دلیل دلیلی جذاب برای محتوای تصویر در صفحه وجود ندارد.

 

سس گوجه فرنگی

 

این برند همچنین یک کارخانه نوشیدنی است ، اما این بار وب سایت آنها نوشیدنی های نرم را توصیه می کند. این بار نوشیدنی بر اساس یک مفهوم کاملاً جدید ایجاد شده است و استفاده از وب سایت با فضای سفید زیادی برای ارائه آن انتخاب خوبی است.

 

این وب سایت همچنین از فضای سفید زیادی برای برجسته کردن اطلاعات استفاده می کند. مهمتر از همه ، طراح همچنین تجربه مرور را ارتقا داده است. هنگامی که کاربران به پایین مرور می کنند ، تصاویر نوشیدنی با کیفیت بالا به مرکز کل تصویری تبدیل می شوند. به منظور تقویت حس کیفیت ، طراح این امکان را به کاربران می دهد که به سرعت متوجه لوگوی غنی و زرق و برق دار سبک باروک این برند شوند و این اثر نیز از سهم فضای خالی جدا نیست.

 

پنگوئن های جیبی

 

پنگوئن همیشه به دلیل طراحی عالی در پوشش آنها شناخته شده است. متن های پررنگ و رنگ های پررنگ ویژگی های آنهاست. Penguins ، جیبی ، وب سایت ، هویت برند خود را کاملاً ادامه می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا از طریق رنگ و تایپوگرافی ، کتاب های خود را متوجه شوند.

طراحی جومور

 

هنگامی که می خواهید اطلاعات را منتقل کنید ، موثرترین راه این است که به کاربران اجازه دهید فقط روی آن اطلاعات تمرکز کنند. اگر کاربر فقط یک قطعه اطلاعات را در چشم خود داشته باشد ، طبیعتاً ، هرگز آن را از دست نخواهد داد.

 

وب سایت Johor Design همواره به ارائه پیام های واضح اختصاص داده شده است. آنها به عنوان یک آژانس طراحی ، از یک نسخه خوب طراحی شده برای جلب توجه شما استفاده می کنند ، "می خواهم به شما کمک کنم که الاغ را لگد بزنید. (بگذارید به شما کمک کنم بهترین باشید.)

 

اگر تصویری در صفحه وجود داشته باشد ، این پاراگراف مورد توجه قرار نمی گیرد ، زیرا متن معمولاً جذاب نیست.

 

نتیجه

استفاده از فضای خالی هوشمندانه می تواند طراحی شما را به اندازه کافی زیبا جلوه دهد. برای اینکه مختصر و مستقیم باشید ، باید از فضای خالی خوبی نیز استفاده کنید. از بین بردن حواس پرتی های غیر ضروری و تمرکز بر روی ارائه اطلاعات مهم همه نیاز به مشارکت خالی دارد.

 

"روند طراحی سال 2018 ، یکی را از دست ندهید"

 

"در سال 2018 ، این 10 روند طراحی آرم مستحق توجه شما هستند"

"خلاصه جامع عالی! این 21 روند طراحی در زمینه طراحی UI در سال 2017 محبوب بوده اند" "

"این 12 روند در طراحی UX موبایل را تسلط بخشید ، و شما کنترل سال 2018 را دارید"

"این بنفش منحصر به فرد رنگ سالانه pantone است که شما را در جهت طراحی سال 2018 راهنمایی می کند"

 

انتخاب فناوری برای طراحی وب و برنامه نویسی

برای طراحی خوب و برنامه نویسی یک وب سایت باید برخی از عناصر مانند:

 

برنامه هایی برای طراحی وب

با استفاده از ورق های سبک آبشار

فناوری های برنامه نویسی سمت مشتری و سرور.

برنامه هایی برای طراحی وب

برای ساختن یک صفحه وب ، برنامه های مورد استفاده برای طراحی آن ضروری است ، زیرا سرعتی که نتیجه انتظار می رود به آنها بستگی دارد. انتخاب این برنامه ها تحت تأثیر کارهایی که می خواهید انجام دهید و پیچیدگی طراحی مورد نظر خواهد بود.

 

در میان اینها طیف گسترده ای از قیمت ها وجود دارد. ایده آل این است که یکی را انتخاب کنید که کار را تسهیل کند و به نوبه خود به شما امکان می دهد تا اندازه تصاویر و ساختار را به راحتی و بهینه تقسیم کنید. بعضی اوقات فقط یک نفر انتخاب می شود که باعث می شود اطلاعات و تصاویر به طور مناسب سفارش داده شود.

 

در ابتدا طرحی به صورت یک نقاشی در برنامه ساخته شده و بعداً با استفاده از برخی عناصر بهینه سازی ، این تصویر به صورت کد گرفته می شود تا بتوان به بهترین شکل ممکن مشاهده کرد. برای دستیابی به این هدف ، از منبع شناخته شده ای به نام CSS (شیوه نامه های آبشار) استفاده می شود.

 

راه اندازی سایت چند زبانه برای تمامی کسب و کارهایی که فعالیت آنها در سطح بین المللی است و قصد دارند مشتریان و بازدیدکنندگان آنها از سراسر دنیا باشد مزیت های فوق العاده ای دارد. توجه داشته باشید که طراحی سایت چند زبانه برای این نوع کسب و کارها الزامیست و نه اینکه صرفا برای افزایش درآمد خود بخواهند به شکل اختیاری اقدام کنند چون در غیر این صورت قطعا شکست خواهند خورد. مزیت ساخت سایت چند زبانه یا دو زبانه عبارتند از:راه اندازی سایت چند زبانه برای تمامی کسب و کارهایی که فعالیت آنها در سطح بین المللی است و قصد دارند مشتریان و بازدیدکنندگان آنها از سراسر دنیا باشد مزیت های فوق العاده ای دارد. توجه داشته باشید که طراحی سایت چند زبانه برای این نوع کسب و کارها الزامیست و نه اینکه صرفا برای افزایش درآمد خود بخواهند به شکل اختیاری اقدام کنند چون در غیر این صورت قطعا شکست خواهند خورد. مزیت ساخت سایت چند زبانه یا دو زبانه عبارتند از:

دستیابی به مخاطبین بیشتر: اولین و مهمترین مزیت این کار این است که با طراحی چنین وب سایتی می توانید با مشتریان خود در کشورهای خارجی ارتباط برقرار کنید و گستره خدمات رسانی خود را چند برابر نمایید.

اعتمادسازی بیشتر: با طراحی وب سایت چند زبانه چون می توانید با جامعه بین المللی در ارتباط باشید، توجه بازارهای خارجی را هم به سمت خود جلب کرده و شهرت خود را افزایش خواهید داد. شرکت های خارجی هم با برندهای جهانی که شناخته شده هستند و با وب سایت چند زبانه خود مثل بروشور آنلاین برخورد کرده اند، همکاری خواهند کرد.

افزایش بازدید: طبیعتا با طراحی چنین سایتی چون کلیه محتوای شما قابل استفاده برای مشتریان خارجی نیز خواهد شد بازدید آن به مراتب بیشتر شده و با گرفتن رتبه بهتر در گوگل، مشتریان و درآمدزایی بیشتر خواهد شد.

 

منبع : رایان

https://rayanitco.com/multilingual-website-design/

  • محمدرضا شکوهی
  • ۰
  • ۰

در ابتدای مطلب با ضرورت طراحی سایت مهاجرتی آشنا شدید که چرا صاحبان این مشاغل نیاز به راه اندازی سایت مهاجرتی دارند و چه الزامی باعث می شود که در این مسیر سرمایه گذاری کنند. به طور کلی کسب و کارهایی که امروزه وب سایت داشته باشند و ایمن هستند، به مراتب بیشتر از کسب و کارهایی که در فضای اینترنت و دیجیتال گمنام عمل می کنند و حضور ندارند مورد اطمینان قرار می گیرند و درآمد آنها نیز به مراتب بیشتر است.

وقتی صحبت از مزایای طراحی سایت مهاجرتی می شود می توان آن را به دو دسته مزایایی که ایجاد سایت مهاجرتی برای صاحبان این مشاغل دارد و مزایایی که برای مشتریان دارد تقسیم بندی نمود. در این قسمت به این موضوع می پردازیم که با ساخت سایت مهاجرتی چه مزایایی نصیب هر دو طرف خواهد شد:

مزیت طراحی سایت مهاجرتی برای موسسات مهاجرتی

هزینه هایی که مجبور هستید بابت اجاره یا خرید یک مکان بپردازید حذف می شوند یا حداقل می توان گفت که در ابتدای کار با راه اندازی سایت مهاجرتی به آن نیاز نخواهید داشت تا زمانی که به سطح درآمد خوبی دست پیدا کنید.

با طراحی سایت مهاجرتی وقتی مجبور به کرایه یا خرید مکان خاصی نباشید، مجبور هم نیستید تجهیزات و وسایل خاصی خریداری کنید و پرسنلی هم که استخدام می کنید به دلیل نوع شغل دورکاری، هزینه های استخدام و نگهداری نیرو نیز بسیار پایینتر خواهد بود.

وقتی راه اندازی سایت مهاجرتی به اتمام می رسد شما رسما وارد دنیای بزرگ و بی انتهای اینترنت و فضای آنلاین می شود که دیگر نیازی به شیوه های بازاریابی سنتی که در تلویزیون، تراکت، بیلبورد و غیره انجام می شوند و بسیار هزینه بر هستند نخواهید داشت.

با طراحی سایت مهاجرتی، جذب مشتری و مخاطب بسیار سریعتر و راحتتر انجام می گیرد و با شیوه های بازاریابی مختلف می توانید مخاطبین و مشتریانی جذب کنید که فقط محدود به ناحیه دفتر کاری یا شهر شما نیستند بلکه جامعه آن کل کشور است و لذا سطح درآمدزایی شما نیز چند برابر می گردد.

در هر شرایطی و بدون محدودیت مکانی و زمانی می توانید به کار مشغول باشید و با مخاطبین و مشتریان خود ارتباط بگیرید. لذا خدمات رسانی و پشتیبانی مشتریان نیز به مراتب راحتتر خواهد شد و سطح رضایتمندی آنان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مطالب و اخبار جدید، تغییر گستره خدمات رسانی و حوزه کاری، تغییر قیمت ها و غیره به ساده ترین و سریعترین شکل ممکن انجام می شوند و برای اینکار نیازی به صرف هزینه مجزا نیست.

شهر هوشمند چیست؟

در دنیای جهانی شدن ، جایی که فناوری به طور مداوم در حال تحول است ، هم شهرها و هم کشورها با پیوندهای بی شماری خصوصاً اقتصاد به یکدیگر متصل می شوند. شهرها به منظور ایجاد فضای رقابتی که در شهرها باز باشد ، مجهز به محصولات تکنولوژیکی زیادی هستند ، افرادی که در آنجا زندگی می کنند مرفه و پایدار هستند. با توجه به افزایش جمعیت شهری و عادتهای مصرفی که در رفع نیازهای روزافزون جمعیت مشکل دارند ، درک کارآمد شهرنشینی اجباری شده است. با تشکر از شهر هوشمند ، مدیریت شهری می تواند با آسودگی بیشتری نیازهای این شهر را برطرف کند. این کار با استفاده از داده ها و فرصت های فناوری انجام می شود.

 

با تشکر از شهرهای هوشمند ، نیازهای شهر و شهروند توسط عناصر بخش دولتی و خصوصی بر اساس واقعیت های به دست آمده از داده ها قابل حل است. بسیاری از سازمان ها در سراسر جهان ، به ویژه پارلمان اروپا ، بر شهر هوشمند تمرکز کرده و اصول مختلفی را تنظیم کرده اند. 6 ویژگی که شهر هوشمند را تشکیل می دهد عبارتند از: مدیریت هوشمند ، اقتصاد هوشمند ، افراد باهوش ، حمل و نقل هوشمند ، محیط هوشمند و زندگی هوشمند.

 

هدف از شهر هوشمند چیست؟

برای شناسایی مشکلات فعلی شهرها و مشکلات احتمالی که ممکن است در آینده بوجود بیاید ، به لطف داده های به دست آمده ، فوراً راه حل ها را بیابید.

تا بتوانیم از نظر اجتماعی و دیجیتالی برنامه ریزی کنیم.

برای پیش بینی مشکلاتی که با استفاده از داده ها رخ می دهند ، برای یافتن راه حل های فوری و عملی برای مشکل.

برای ایجاد هماهنگی بین ساختمانهای کوچک در مدیریت شهری و قادر به تولید خدمات و نوآوری ها.

 

شهر هوشمند از چه عناصری تشکیل شده است؟

1. Wi-Fi رایگان

 

مهمترین عاملی که شهر هوشمند را تشکیل می دهد ، بدست آوردن داده است. انتقال داده ها نیز از طریق اتصال به اینترنت صورت می گیرد. بنابراین ، تجهیز شهر به شبکه های wi-fi بسیار مهم است. هم ساکنان و هم گردشگران باید بتوانند به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

 

2. فضای پارکینگ هوشمند

 

پارکینگ یک مشکل بزرگ است ، به خصوص در شهرهای شلوغ که ترافیک سنگین است. به جای جستجوی دقایقی در اتومبیل ، به جای جستجوی فضای پارکینگ ، نزدیکترین فضای پارکینگ را می توانید به راحتی در محل راننده پیدا کنید.

 

3. برنامه اشتراک گذاری خودرو و حمل و نقل عمومی

 

در میان عناصر حمل و نقل هوشمند استفاده از اتوبوس ها در نظر گرفته شده است که به محیط زیست آسیب نمی رساند ، میزان انتشار کربن به صفر کاهش می یابد ، در حمل و نقل عمومی استفاده می شود ، خرید بلیط از برنامه به لطف بلیط موبایل ، استفاده از دوچرخه های برقی و برای به اشتراک گذاشتن اتومبیل هایی که به همان مسیر می روند برای کاهش تراکم ترافیک.

 

4. انرژی پاک

 

این ویژگی در خیابان های شهر هوشمند دیده می شود که چراغ های خیابانی هنگام بیرون رفتن مردم در خیابان ها ، مکان های خود را روشن می کنند و سنسورها این تصور را دارند که مکان هایی را که مردم در آن قدم می زنند ، روشن می کند.

 

5- ساختمانهای هوشمند

 

ساختمان های هوشمند مجهز به سنسورهایی هستند که امکان اندازه گیری منابع مصرفی مانند برق و آب را فراهم می کنند. به این ترتیب ، مخارج مصرفی خانوارها کاهش می یابد و محیط زیست محافظت می شود.

 

6. ترافیک هوشمند

 

مشخص است که مشکل ترافیک در هامبورگ با ترافیک هوشمند حل می شود. چراغهای راهنمایی و رانندگی که به شکلی کار می کنند تا در تراکم ترافیک تداخل داشته باشند مهمترین عنصر ترافیک هوشمند هستند.

 

7. امنیت

 

مشخص است که امنیت شهر توسط دوربین های مستقر در مکان های بی شماری در شهر هوشمند تأمین می شود. این دوربین ها هم عامل بازداشت جرم هستند و هم شواهدی برای روشنگری جنایات مرتکب شده دارند. به خصوص دوربین های امنیتی در بسیاری از شهرهای چین به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

 

8. جمع آوری زباله های هوشمند

 

سنسورها با قرار دادن سنسورها در سطل زباله شناسایی می شوند. به این ترتیب با چرخاندن به محل سطل زباله ای که پر از زباله است می توانید از کثیف شدن شهر جلوگیری کنید.

 

9. برنامه تلفن همراه هوشمند شهر

 

برنامه هایی که ساکنان شهر می توانند بازخوردی در مورد پیشرفت شهر و اقدامات مدیریت ارائه دهند ، بخشی جدایی ناپذیر از مفهوم شهر هوشمند است.

 

10. کیوسک های دیجیتال

 

با تشکر از کیوسک های دیجیتالی واقع در نقاط مختلف شهر ، شهروندان می توانند سؤالی را که در ذهن دارند از طریق کیوسک به اداره شهر منتقل کنند و پاسخ سریع را از این سؤال دریافت کنند. دیده می شود که گردشگران نیز از این ویژگی بهره مند می شوند.

 

مزایای شهر هوشمند چیست؟

با تشکر از تلفن های هوشمند ، که جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره هستند ، تقریباً هر معامله ، به ویژه تحصیلات ، بانکی ، خرید ، به راحتی قابل انجام است. شهرهای هوشمند زندگی شهرها را به آسانی تلفنهای هوشمند آسان می کنند. سیستم های خانه هوشمند که بخش اساسی مفهوم شهر هوشمند هستند نیز راحتی زندگی خوبی را فراهم می کنند. سیستم های تهویه مطبوع از راه دور ، جریان آب شیر آب با سنسور ، کنترل از راه دور سیستم های تلویزیون و صدا یا نظارت بر دوربین های امنیتی از اصلی ترین ویژگی های خانه هوشمند است. به لطف شهرنشینی هوشمند ، از منابع طبیعی به صورت کارآمد استفاده می شود ، می توان عناصری را که زندگی شهر را مانند ترافیک دشوار می کند از بین برد و شهر را ایمن تر کرد. سفارش را می توان به عوامل چالش برانگیز مانند حمل و نقل منتقل کرد.

 

مشتریان خیلی سریعتر می توانند به جواب های خود برسند و مشکل خود را رفع کنند و لذا به عنوان منبعی مطمئن و معتبر به شما تکیه کرده و احتمال همکاری نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مشتریان مجبور به رفت و آمد، انتظار برای دریافت مشاوره و هزینه اضافه نیستند.

در هر ساعت و مکانی می توانند به شما دسترسی پیدا کرده و از خدمات و پکیج های وب سایت استفاده کنند که یک نوع درآمدزایی نامحدود نیز حساب می گردد که تنها با طراحی سایت مهاجرتی امکان پذیر است.

امکان تصمیم گیری با مقایسه راحتتر رقیبان وجود دارد و با زحمت کمتری به نتیجه می رسند.

توجه داشته باشید که هر نوع مزیتی که طراحی سایت مهاجرتی برای مشتریان داشته باشد نهایتا منجر به سودآوری و کسب درآمد برای این مشاغل شده و به نوعی مزیت برای صاحبان مؤسسات و شرکت های مهاجرتی نیز هست.

 

منبع : شرکت رایان

https://rayanitco.com/immigration-site-design/

  • محمدرضا شکوهی
  • ۰
  • ۰

هنگام ساخت سایت مهدکودک باید توجه داشت که هدف نباید صرفا راه اندازی یک وب سایت باشد بلکه باید طراحی و راه اندازی طبق اصول استاندارد و دستورالعمل های سئو بوده و به آن به عنوان یک منبع درآمد و شیوه خدمات رسانی عالی و ۲۴ ساعته نگاه کرد لذا باید کاملا بی نقص باشد و همیشه در سطح بالا که رضایت والدین را جلب کند نگه داشته شود.

برای داشتن چنین وب سایتی باید از شرکت طرف قرارداد خود بخواهید موقع طراحی سایت مهدکودک ویژگی های زیر را حتما مدنظر داشته باشد:

 

باید تمام تلاش خود را بکار بگیرید که طراحی وب سایت مهد کودک، جذاب، مناسب برای کودکان و بسیار مناسب برای والدینی باشد که چندان با وب سایت ها آشنایی ندارند

گالری تصاویر باید بسیار زیبا و جذاب باشد که وقتی کودکان به آن نگاه می کنند به وجد بیایند

مهد کودک هایی که شهرت بسیار زیادی دارند باید قابلیت چند زبانه مانند زبانهای انگلیسی و عربی. هم داشته باشند

 

اولین چیزی که باید بیان شود اینست که لیست پیکربندی فقط برای مرجع است. برای ارائه برخی گزینه های قابل مقایسه برای برخی از ماشین های جدید ، تنظیمات کاملاً کاملی وجود ندارد و ما باید با توجه به نیاز و بودجه انتخاب کنیم. افراد مختلف نیز درجه های مختلف ترجیح برندها را دارند. ممکن است به این دلیل باشد که آنها قبلاً از کالای مشابه استفاده کرده اند تا یک تجربه بد را بدست آورند و از آن زمان به بعد سیاه شده اند ، اما لازم نیست ادعا کنند که این مارک به دلیل ظاهر چنین مارک هایی در لیست پیکربندی زباله است. فقط به یک مارک دیگر تغییر دهید.

 

همچنین به اصطلاح "مقرون به صرفه بودن" نیز وجود دارد. در اکثر موارد ، به استثنای مقدار کمی از اعتقاد مجدد و حق بیمه برند ، سخت افزار رایانه از مفهوم سکه و سکه پیروی می کند. پول اضافی به معنای خرید یک ثبات قوی تر ، مواد بهتر ، پس از فروش قابل اطمینان تر ، ظاهر خنک تر و غیره است ، البته با توجه به قدرت اقتصادی خودشان ، کاری را که می توانند انجام دهند.

 

امیدوارم که این برگه پیکربندی را به وبلاگ نویسان یا انجمن های دیگر ندهید ، و سپس چیزی مانند "مالیات ضریب هوشی ، این پول ارزش این را دارد؟ فقط پول" برگردید و مرا اسپری کنید ، اگر وقت و توانایی دارید ، عالی است. خرید سخت افزار مطابق با برگه تنظیمات من ضروری نیست. لیست پیکربندی همه متفاوت است. هیچ مفهوم درست یا غلطی وجود ندارد. من فقط می توانم تضمین کنم که دوستان گروهی که گروه توصیه می کنند ، تولیدکنندگان درجه یک یا محصولات غیر رده اول اما با رعایت مناسب هستند که توسط بازار و کاربران شناخته شده اند.

 

با توجه به نیازهای مختلف هر شخص ، تمرکز لیست پیکربندی ها متفاوت است. تحت بودجه کل محدود ، فشرده سازی مشخصات سایر لوازم جانبی نیز برای تهیه یک تنظیمات بهتر ، شرایطی گسترده است. در این لیست پیکربندی ، من سعی خواهم کرد که از i5 با 2080s ، i7 با 1660 ، نمایشگر کلی با کیفیت پایین و نمایشگر کم و زیاد ، اجتناب کنید ، تعادل کلی متعادل تر است ، من در توضیحات لوازم جانبی خواهم نوشت که کجا فشرده سازی شود ، محصولاتی را با موقعیت یابی پایین تر مارک یا مارک های مختلف خریداری کنید می توانید قیمت مطلوب تری کسب کنید.

 

بازار سخت افزار رایانه ای نسبتاً عمیق است و مدلهای مختلفی از همین برند ، مدلهای به روز شده از یک مدل ، دسته های مختلف از یک مدل و همان مدل ، به علاوه پردازنده های نسل 10 اینتل اخیراً به تازگی راه اندازی شده اند. سالانه 618 به زودی عرضه می شود ، و قیمت سخت افزار بسیاری رخ داده است. پس از تغییرات اساسی ، توصیه می شود مصرف منطقی را از طریق وب سایت های مقایسه قیمت و افزونه ها انجام دهید.

 

دامنه مشاغل خدماتی به قدری وسیع است که می توان بسیاری از شغل ها را در این دسته جای داد. طراحی سایت خدماتی برای تمام مشاغلی که به نوعی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند، ضرورت دارد. ایجاد وب سایت خدماتی در مقایسه با دیگر طراحی ها از اهمیت بالاتری برخوردار است. چرا که در این تجارت ها هیچ کالا و محصولی وجود نداشته و تنها چیزی که در اختیار کاربر قرار می گیرد، یک نوع خدمات است. طراحی سایت خدماتی بهترین راه برای تبلیغ تخصص و خدمات شما هستند.

 

 

کل ورق پیکربندی محدوده قیمت را از 6000 یوان تا 28000 یوان (شامل صفحه نمایش) پوشش می دهد ، هر قیمت شامل دو پیکربندی Intel و AMD platform platform dual است که در آن فرکانس تک هسته ای اینتل نسبتاً زیاد است و نرخ فریم بازی برای بعضی از نرم افزارهایی که فرکانسهای تک هسته ای را می خورند ، نسبتاً بالا است. عملکرد چند هسته ای AMD بهتر است ، برای مناطق بهره وری مانند رندر ، ویرایش و پخش زنده مناسب است.

 

به تازگی پردازنده نسل دهم اینتل راه اندازی شده است. اکثر مدل ها نیاز به فشرده شدن دارند. قیمت مادربردهای پشتیبان نیز بسیار بالا رفته است. قیمت کیت U برد مربوطه هنوز اعلام نشده است. خرید در حال حاضر توصیه نمی شود. تطبیق مادربرد Z490 و مادربرد اخیراً اعلام شده B550 نیز به دلیل قیمت ثابت نیست و در لیست پیکربندی گنجانده نشده است. هنگامی که قیمت پایدار است ، آنها به روز می شوند.

از ویژگی های طراحی سایت مهدکودک وجود انیمیشن در بخش های وب سایت است

فونت وب سایت باید حالت فانتزی و صمیمی داشته باشد

موبایل ریسپانسیو بودن ویژگی است که باید حتما بعد از راه اندازی سایت مهد کودک چک کنید تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید

امنیت بالا از ویژگی های شاخص آن باید باشد

صفحه تماس با ما و درباره ما از ویژگی های وب سایت مهد کودک مانند هر نوع وب سایت دیگری است تا والدین مکان دقیق مؤسسه و راه های ارتباطی مختلف را ببینند و از طریق صفحه درباره ما بفهمند هدف اصلی شما چیست

بخش اخبار و اطلاعیه ها نیز از ویژگی های بسیار مهم در طراحی سایت مهد کودک است تا والدین به راحتی در جریان آخرین اخبار و جزئیات مثل تاریخ جلسات، برنامه ها، اردو و غیره قرار بگیرند. البته برای اردوها و مسابقات می توان بخش جداگانه ای را در منوهای سایت به آن اختصاص داد

ویدیوی با کیفیت از پرسنل و یا انیمیشن و حتی ترکیبی از این دو باید در وب سایت های مهد کودک قرار بگیرند

برای مدیران مهد کار با آن راحت باشد و به سادگی بتوانند مطالب جدید پست کنند و در صورت نیاز آن را آپدیت نمایند و به طور کلی مدیریت وب سایت خیلی ساده باشد.

 

منبع : رایان

https://rayanitco.com/kindergarten-website-design/

  • محمدرضا شکوهی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت حقوقی و وکالت در دسته پروژه های طراحی سایت بسیار مهم و حساس قرار دارد چرا که اصطلاحات، قوانین، نحوه همکاری، لغات و واژگان تخصصی و حیطه کاری آنها بسیار خاص است و معنای آنها باید به طور کامل و دقیق با ذکر جزئیات انتقال داده شود و بهترین منبع و مرجع برای مراجعین و موکلین نیز، وب سایت شرکت های حقوقی و وکالتی است که تنها با طراحی سایت حقوقی و وکالت این مسیر ارتباطی باز خواهد شد.

علاوه بر این موارد دلایل مختلفی وجود دارند که طبق آنها مشخص می شود چرا چنین شرکت هایی در این حیطه فعالیت نیاز به طراحی سایت حقوقی و وکالت دارند.

 

سیستم شبکه یک روش طراحی سیستم تنظیم و ایجاد ساختار و منطق سلسله مراتبی است. بسیاری از طرح های خوب از یک سیستم شبکه استفاده می کنند که باعث می شود طراحی یکنواخت تر و هماهنگ تر به نظر برسد.

 

در محیط چندرسانه ای امروز ، یک طرح شبکه پاسخگو می تواند یک تجربه کراس صفحه را ایجاد کند.

 

طرح ستون تک

همچنین به عنوان طرح کامل صفحه نمایش شناخته می شود ، این ساده ترین روش چیدمان است و اغلب برای صفحات ورود به سیستم استفاده می شود. در چیدمان تک ستونی ، فضای کافی برای نمایش تصاویر بزرگ برای تقویت پیامی که محصول یا مارک می خواهد منتقل کند ، داریم.

 

در چنین طرحی از طرح ، عکس ها یا گرافیک ها به حالت فوکوس پیش زمینه کشیده می شوند و تأثیر عمیقی بر کاربر می گذارند ، بنابراین این طرح کلی صفحه اصلی ، صفحه معرفی ، راهنمای بهره برداری یا نمایش محصولات جدید است.

 

سمت چپ شکل زیر صفحه اصلی وب سایت WeWork است و سمت راست حالت 12 سیستم پوشش شبکه است.

 

1. تجزیه و تحلیل استفاده از شطرنج

 

هر عنصر در طرح تک ستونی می تواند به عنوان یک ماژول جداگانه استفاده شود ، بنابراین گسترش در دستگاه های تلفن همراه بسیار آسان است.

 

در صفحه ورود به کار زیر ، ستون ها (صورتی) و ماژول ها (بنفش) در سیستم شبکه برجسته شده است.

در صفحه ، چه یک ماژول کارت کوچک باشد یا یک ماژول بزرگ ، فاصله بین ماژول ها سازگار است. این مثال نشان می دهد که طراحی یک لایه تک ستونی نیز می تواند صفحات را به روش های جالب تجزیه کند.

 

2. مورد

 

شکل های زیر نمونه هایی از طرح های تک ستونی است. آیا می توانید سعی کنید تحلیل کنید که طرح شبکه این صفحات وب چگونه است؟

 

طرح ستون دوتایی

یکی از رایج ترین طرح ها. طرح دو ستونی دو مزیت دارد: اول این که اطمینان حاصل شود که عرض متن 6-8 ستون است ، برای جلوگیری از طولانی شدن متن و خواندن آن آسان نیست.

 

علاوه بر این ، سایر عناصر را می توان در نوار کناری برای ناوبری یا تبلیغات قرار داد.

 

شما می توانید از 8 ستون به عنوان ناحیه اصلی محتوا و 4 ستون به عنوان ناحیه محتوای جانبی استفاده کنید ، به این ترتیب که سمت چپ و راست حتی عدد باشند ، که این امر منجر به طراحی و توسعه بعدی می شود.

 

1. مورد

 

این طرح متنوع است و برای صفحات داخلی یک وب سایت یا صفحاتی که متن زیادی در آن ظاهر می شود مناسب است. به عنوان مثال ، Mango Learning از ستون سمت چپ برای حرکت به دوره های مختلف فصل استفاده می کند.

 

 2. تجزیه و تحلیل استفاده از شطرنج

 

بسته به نوع محصول ممکن است نیاز به تنظیمات مختلف شبکه داشته باشد. بنابراین در توییتر ، طرح 10 ستونی نیز موثر است و توزیع ناهموار یک ساختار سلسله مراتبی واضح برای محتوا ارائه می دهد.

 

در اصل ، ما می توانیم شبکه را به روشی که دوست داریم تقسیم کنیم. هنگام تقسیم ، ما باید هدف وب سایت و چگونگی ایجاد رابطه سلسله مراتب محتوا را با دقت در نظر بگیریم.

 

اگر هدف اصلی یک وب سایت خواندن اخبار طولانی و یا مشاهده تصاویر بزرگ است ، ما از طرح سه ستونی استفاده نمی کنیم زیرا فضای افقی بیشتری لازم است. در عوض ، ناوبری را در بالا قرار داده و از یک طرح دو ستونی استفاده می کند.

 

طرح چسبنده

طرح بندی مهم به این معنی است که وقتی کاربر صفحه را پیمایش می کند ، برخی از صفحه ها در صفحه بر روی صفحه ثابت می شوند و اثر موقعیت یابی چسبنده ظاهر می شود.

 

در ستون سمت راست وب سایت Airbnb یک صفحه چسبنده وجود دارد. این صفحه به عنوان پیمایش صفحه تغییر نمی کند ، اما در یک منطقه ثابت واقع شده است ، که برای کاربران امکان رزرو محل اقامت را برای کاربران مناسب دارد.

 

این پانل ها می توانند پانل های ایستا با پیام های فراخوانی به عمل یا پانل های پویا باشند که در هنگام تغییر اطلاعات به روز می شوند.

 

اگر می خواهیم اقدامات فردی را که کاربر می تواند انجام دهد برجسته کنیم ، بهتر است از طرح بندی های چسبنده استفاده کنید. وب سایت Airbnb به یک طرح هشت ستونی 8-4 تقسیم شده است ، که چهار ستون در سمت راست پانل های چسبنده است.

 

یک معیار مهم برای طراحی پانل های چسبنده ، کوتاه نگه داشتن طول پانل است تا این امر در تمام صفحه ها قابل مشاهده باشد.

 

شاید کم و بیش با این موارد آشنا باشید اما اجازه دهید تا با بیان دلایل و لزوم راه اندازی سایت حقوقی و وکالت دقیقتر در مورد آن صحبت کنیم:

 

کسب اعتبار و اعتماد: شرکت های حقوقی که وب سایت نیز دارند و در فضای آنلاین فعال هستند خیلی سریعتر شناخته می شوند و بواسطه شهرتی که کسب می کنند به مورد اطمینان پذیرتری تبدیل می گردند و به طور کلی افراد حاضر نیستند با شرکت های گمنام و بدون وب سایت همکاری داشته باشند.

نماینده برند شماست: علاوه بر کیفیت و حسن انجام کار باید به شکل مشهودی نشان دهید که چقدر برند و شرکت قابل اعتماد و حرفه ای هستید و به موکلین خود احترام می گذارید و این امر تنها از طریق طراحی سایت حقوقی و وکالت که حرفه ای و اصولی طراحی شده و اطلاعات کاملا آپدیتی دارد مشخص است.

روشی برای آموزش مخاطب: کسب درآمد در این حرفه فقط به انجام بازاریابی و تبلیغات نیست بلکه باید بتوانید اطلاعات مفیدی هم ارائه کنید و برای اینکه به مسائل غالب جامعه بپردازید و موارد حقوقی پیرامون آن را به طور شفاف توضیح دهید بهترین کار چیست؟ بهترین و سریعترین روش طراحی سایت حقوقی و وکالت است. با این کار هم مشکلات موکلین و بازدیدکنندگان را رفع کرده اید و هم خود را به عنوان منبع مورد اعتماد معرفی ساخته اید.

برندینگ قوی: برای اینکه بتوانید برندینگ قویتری داشته باشید باید به تمامی بازار هدف خود دسترسی داشته باشید و این فقط با فعالیت در فضای دیجیتال و آنلاین از طریق ساخت سایت حقوقی و وکالت امکان پذیر است. هر چقدر طراحی قویتر باشد و رتبه بهتری گرفته باشد به برند معتبر و قویتری تبدیل خواهید شد.

توضیح گستره خدمات و اطلاع رسانی: بهترین ابزار دیجیتال برای معرفی کامل خود، اهداف، دستاوردها و خدمات، وب سایت است و لذا باید طراحی سایت حقوقی و وکالت انجام شود. ضمنا همیشه بازدیدکنندگان برای انعقاد قرارداد و پرونده های حقوقی خود وارد چنین وب سایت هایی نمی شوند بلکه برای اطلاع از مواد قانونی و پیدا کردن پرسش های خود حتی از نوع پروژه دانشگاهی به بازدید می پردازند و لذا تنها راه جذب افراد مختلف با هر نوع هدفی ایجاد سایت حقوقی و وکالت می باشد.

و غیره. لذا همانطور که مشاهده کردید بدون طراحی وب سایت حقوقی و وکالت، کسب درآمد و برندسازی به صورت فردی یا شرکتی (سازمانی) امکان پذیر نیست. در ادامه به جنبه های دیگر آن می پردازیم.

 

منبع : شرکت رایان

https://rayanitco.com/professional-legal-website-design/

  • محمدرضا شکوهی
  • ۰
  • ۰

محصولات رقیبی که باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند ، از سخت ترین و ناآشنا ترین ها برنامه ریزی شده اند. چرا از سخت ترین شروع می شود ، ممکن است یک عادت شخصی باشد ، سخت ترین آن را بخور ، بعداً شروع می کنی. ناگهان یادم آمد کتاب "بخور آن قورباغه" را که قبلاً خوانده بودم. کتاب خیلی خوبی بود وقت داشتم که آن را مرور کنم.

 

یک محصول در واقع دارای نکات بسیاری از عملکردها از جمله توابع اصلی اصلی ، برخی کارکردهای کمکی و برخی کارکردهای اضطراری است که می توانید نادیده بگیرید ، اما آنها در لحظه های حساس به سرعت مورد نیاز هستند و این نکات باید مرتب شوند.

 

قبل از آنالیز-آشنایی با محصول

این بسیار مهم است ، ابتدا باید با محصول آشنا باشید. اگر با محصول آشنایی ندارید ، ابتدا تجزیه و تحلیل محصول رقابتی را انجام ندهید. زیرا قضاوت در مورد اینکه آیا عملکرد و سبک محصولات رقیب نیز برای محصول فعلی مناسب است ، دشوار است ، زیرا ناآشنایی با محصول باعث ایجاد یک اشتباه می شود.

 

البته ، گروه هدف محصولات ، موقعیت یابی محصول ، دامنه کاربرد و غیره ، در تجزیه و تحلیل محصول تأثیر می گذارد.

 

بنابراین ، شما نمی توانید وقت خود را برای آشنایی با کالاهایی که مسئولیت آن را دارید بگذرانید.

 

قبل از اینکه تو شروع کنی

1. برنامه زمانی درست کنید

 

بهتر است زمان را از قبل برنامه ریزی کنید. می توانید یک زمان کامل داشته باشید ، به گونه ای که هنگام تجزیه و تحلیل محصول ، فکر کامل تر و مداوم خواهد بود و می توانید بیشتر متمرکز شوید. مدت زمان لازم برای تجزیه و تحلیل یک محصول را محاسبه کنید. بهتر است برای انجام این کار از زمان کبوتر استفاده نکنید. این تنها باعث افزایش هزینه زمان و افزایش ناامیدی خواهد شد.

 

2. تعیین هدف از تجزیه و تحلیل

 

در "تجزیه و تحلیل محصولات رقابتی" ، نتیجه گیری و نکات کلیدی که می خواهید به دست بیاورید چیست. به عنوان مثال ، تمرکز ممکن است روی عملکرد گزارش محصول ، عملکرد بررسی کد محصول و غیره باشد. تعیین هدف می تواند تجزیه و تحلیل را هدفمندتر کرده و تداخل را کاهش دهد. تجزیه و تحلیل تصادفی و بدون هدف ، نتیجه کثیف خواهد بود و در پایان فقط اتلاف وقت است.

 

3. به دنبال یاران هستید

 

هر محصول دارای خصوصیات مختلف و منطق محصول است ، شما ممکن است نتوانید آن را به طور کامل پوشش دهید و حتی برخی از نکات درک آن دشوارتر است ، خصوصاً اصطلاحات فنی. اگر به دانشجویان فنی کمک کنید ، قدرتمندتر خواهید شد. بنابراین بهتر است یک همکلاسی فنی مرتبط با محصول را از قبل پیدا کنید و از شما بپرسید که آیا در این مدت آزاد هستید تا به شما در پاسخ به برخی سؤالات کمک کند.

 

مشاوره شخصی: اطلاعاتی را که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید ، از افراد بخواهید ، مگر اینکه هزینه زمانی به خصوص بالا باشد. از یک طرف ، همچنین توانایی آنها در حل مشکلات را بهبود می بخشد ، از طرف دیگر باعث صرفه جویی در وقت یکدیگر نیز می شود. طرف مقابل مایل است به شما در حل مسئله کمک کند. این بدان معنا نیست که شما باید همه مشکلات را به او بدهید. پرسیدن بعد از فهمیدن آن ، احترام به طرف مقابل است. زمان همه به همان اندازه با ارزش است.

 

ویژگی طراحی سایت موزه

 

ساخت سایت موزه نباید سرسری گرفته شود چرا که به دلیل فرهنگ سازی نه چندان قوی در این زمینه، اگر ویژگی های جذابی برای آن در نظر گرفته نشده باشد، بیشتر ضد تبلیغ خواهد شد و بازدید آن را حتی کمتر هم خواهد کرد. بر همین اساس ایجاد سایت موزه باید با هدف گنجاندن ویژگی های بسیار جذاب و مفید باشد تا کاملا نیاز و خواسته مخاطب را برطرف کند. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم که حاصل چندین سال طراحی سایت وردپرس مشاغل مختلف از جمله طراحی سایت موزه می باشد:

 

تفکیک بخش های مختلف موزه: گاهی اوقات موزه ها در دل خود بخش های مختلفی دارند که در وب سایت بهتر است به آنها به صورت مجزا پرداخته شود. به عنوان مثال در موزه مردم شناسی، می توان با طراحی سایت موزه، منو اقوام مختلف را ایجاد کرد و سپس در آن به آثار باستانی مختلف هر قوم که در موزه به نمایش گذاشته شده اشاره کرد، همراه با عکس، توضیحات و حتی ویدیوی کوتاه.

تور مجازی: حتما در طراحی وب سایت موزه حرفه ای دیده اید که بخشی به نام تور مجازی (حتی با قابلیت 3D) نیز وجود دارد که می توانید با انتخاب آن لذت تجربه واقعی رفتن به یک موزه را احساس کنید و بخش های مختلف آن را مشاهده کنید.

بخش آپلود محتوای کاربران: اگر در طراحی سایت موزه خلاقیت به خرج داده نشود، محیطی خشک و بی روح به وجود می آید و چه بسا که بازدید کننده وب سایت را هم ترک کند. اما با قرار دادن بخشی مخصوص آپلود کردن محتواهایی که کاربران خودشان تولید کرده اند؛ مثل تصاویری که با آثار هنری و باستانی گرفته اند، فیلم هایی که کاربران از اطلاعات و دانش شخصی خودشان در مورد یک اثر یا شئ ضبط کرده اند و می خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند یا حتی فیلم های کوتاهی که کاربران از تجربه و لذت شخصی خودشان از بازدید این موزه بیان می کنند و غیره، مشاهده آنها لذت وب سایت گردی و بازدید حضوری را چند برابر می کند.

بخش پیشنهادات و انتقادات: یقینا هر موزه دولتی و خصوصی ایراداتی خواهد داشت، مخصوصا موزه هایی که تازه تأسیس هستند یا از تأسیس آنها زمان زیادی گذشته و همگام با دانش روزِ مدیریت موزه، آپدیت نشده اند. بخش پیشنهادات و انتقادات هم احترام به بازدید کننده است و هم سبب فرهنگ سازی و ترویج باقی افراد برای مشاهده این مجموعه با ارزش فرهنگی هنری خواهد شد.

بخش عضویت/اهدای کمک مالی و کمک های خیریه: همیشه افراد هنردوست و دلسوز پیدا می شوند که مایل باشند با تزریق سرمایه در حفظ سرمایه های مهمتر کشور که هنری فرهنگی هستند نقش و دین خود را ادا کنند. یکی از ویژگی های مهم در طراحی سایت موزه چنین بخشی است تا امکان ارسال کمک های مردمی بدون هیچ واسطه ای فراهم باشد. حتی برای شفاف سازی می توان بیان کرد که مقدار مشخصی سرمایه برای تعمیرات یا گسترش موزه نیاز است که با کمک افراد علاقه مند این پروژه استارت خواهد خورد تا افراد دقیقا بدانند که کمک های آنها در چه بخشی صرف خواهد شد و مطمئن باشند.

صفحه تماس با ما: صفحه تماس با ما نیز یکی از ضروریات طراحی وب سایت موزه است تا افراد علاقه مند بتوانند ساعات کاری موزه، قیمت بلیط، شماره تماس و آدرس کامل به همراه نقشه را مشاهده کنند.

معرفی خدمات: چنانچه موزه برای بازدید گروهی مدارس، دانشگاه ها، گروه های توریستی و غیره تخفیف و زمان خاصی در نظر گرفته باید حتما در این بخش عنوان گردد لذا یکی از بخش های مهم طراحی سایت موزه است.

 

1. از محصول مانند کاربر استفاده کنید

 

بسیاری اوقات ، بیماری شغلی طراح باعث می شود که ما بیش از حد به لذت بصری توجه کنیم و به عنوان یک کاربر نادیده بگیریم ، گاهی اوقات فقط توابع موجود است. امروز ، هر چقدر هم که عملکرد "اسکن" را زیبا کنید ، به زیبایی یک اثر هنری است ، اما وقتی کد را اسکن می کنید ، نمی توانید آن را اسکن کنید. نوع ایستادن در مقابل فروشگاه مضطرب است و شما نمی توانید پرداخت را کامل کنید. ، به نظر می رسد تعداد زیادی از افراد منتظر پشت شما هستند ، به نظر می رسد سایر مشتریان را که در پشت در حال زوزه زدن هستند ، می شنوید تا درباره آنچه اتفاق افتاده صحبت کنند. من معتقدم که شما نمی خواهید چنین صحنه ای را تجربه کنید ، و نه باید اجازه دهید کاربران آن را تجربه کنند.

 

مدیر پروژه من همیشه به من یادآوری کرده است که از محصولات ما مانند کمی سفید استفاده و طراحی کنم. این پیشنهاد همیشه به من گوشزد کرده است. اگر ما از نمایه بالا به کاربران نگاه کنیم ، درک واقعی کاربران "درک" برای ما دشوار است و طراحی محصولاتی که واقعاً نیازهای کاربر را برآورده می کنند دشوار است.

 

این تجزیه و تحلیل محصول رقابتی است ، اما ما همچنین باید نقش خود را تغییر داده و کاربرانی شویم. از این طریق ، می توان فهمید که آیا کالاهای رقابتی برای کاربران مناسب است یا مشکل؟ بعضی وقت ها کنار گذاشتن از نقش "طراح" در زمان مناسب ، شما را قادر می سازد تا احساسات کاربر را درک کنید.

 

2. نحوه استفاده از محصولات رقیب

 

استفاده از یک محصول همیشه سناریوهای استفاده خود را دارد ، تلفن همراه متنوع تر است ، تقریباً در همه جا وجود دارد. محصولات B-end ممکن است نسبتاً اندک باشند ، به طور کلی در صحنه های اداری یا صحنه های خاص.

 

مانند فیلمنامه نویسان ، می توانید برای خود یک فیلم نامه بنویسید ، یک قطعه کوچک اضافه کنید و یک نقش ایجاد کنید با فرض اینکه محصول رقابتی جهت تجارت الکترونیکی است ، می توانید تصور کنید که تازه وارد جامعه هستید. ممکن است پول زیادی نداشته باشید. شما ممکن است فقط آن را گرفته ام. به اولین گلدان طلای زندگی خود ، می خواهید یک قطعه لباس را برای معالجه خود بخرید ، شاید یک کنترل دیجیتالی باشید ، مدت هاست که نگران این هستید که Canon SLR تخفیف هایی در Double 11 و غیره داشته باشد و بعد به پیش بینی طرح بعدی بروید ، خرید مواردی که مورد بررسی قرار می گیرد ممکن است کاربردی آسان ، جالب و غیره باشد.

 

همچنین می توانید برای استفاده از محصولاتی مانند تجارت الکترونیکی از وظایف استفاده کنید. وظیفه می تواند از خرید لباس مورد علاقه ، از جستجوی محصول ، پیدا کردن لباس مورد علاقه ، اضافه کردن سبد خرید ، ارسال سفارش ، انتظار تحویل ، دریافت و تأیید رسید باشد. هنگامی که این فرآیند کامل به پایان رسید ، شما تجربه خواهید کرد که آیا عملکردهای محصول آسان برای استفاده هستند ، یا اینکه نتایج جستجو انتظارات را برآورده می کند یا خیر.

 

منبع : شرکت رایان

https://rayanitco.com/museum-website-design/

  • محمدرضا شکوهی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت آزمایشگاهی یک ضرورت غیر قابل اجتناب است و تقریبا می توان گفت که تمامی آزمایشگاه ها اعم از آزمایشگاه های تشخیص طبی و بالینی، آزمایشگاه های پاتولوژی، آزمایشگاه های ژنتیک، آزمایشگاه های پاتوبیولوژی، تحقیقاتی و پژوهشی و غیره که به شکل حرفه ای فعالیت دارند از وب سایت استفاده می کنند و برای طراحی و راه اندازی سایت آزمایشگاهی هزینه می کنند.

 

علاوه بر مواردی که به عنوان لزوم ساخت سایت آزمایشگاهی اشاره کردیم مزایایی نیز برای صاحبان این آزمایشگاه ها دارد که می توان به افزایش اعتبار، کاهش هزینه های جانبی که به نوعی افزایش درآمد را رقم می زند و دریافت مشتری های بیشتر اشاره کرد.

 

به عنوان مثال آزمایشگاه های تحقیقاتی یا طبی که مرکز انجام برخی پژوهش ها هستند چون فقط این دسته از آزمایشگاه ها کادر تخصصی و تجهیزات لازم را در اختیار دارند، می توانند با طراحی سایت آزمایشگاهی، سفارش آزمایش نمونه یا انجام پروژه تحقیقاتی را از هر جای کشور بگیرند که بدون داشتن وب سایت امکان پذیر نیست.

 

 

به منظور طراحی وب سایت آزمایشگاهی بهتر است که نکات زیادی را در نظر داشته باشید و با رعایت این نکات در طراحی سایت آزمایشگاهی مخاطبان زیادی را به سایت خود جذب کنید. در طراحی سایت آزمایشگاهی لازم است که فرد در مورد خصوصیاتی که در این گونه سایت ها باید رعایت شود آگاهی داشته و در نتیجه تمامی آنها را رعایت کند.

 

ما ضمن بهره‌مندی از تجربه طراحی برندهای مطرح کشور نظیر یک و یک و کفش ملی و ... با نیازهای آزمایشگاهان آشنا هستیم و به مدد لطف الهی، می‌توانیم خدمات مناسبی را در این حوزه ارائه نماییم.

 

سایت آزمایشگاهی کمکی به شما جهت کشف شدن راحت تر

یکی از اصلی ترین دلایلی که آزمایشگاه شما به  سایت آزمایشگاهی احتیاج دارد ، به این دلیل است که به تقویت دید و دسترسی شما کمک می کند. بیشتر افراد تمایل دارند برای رفع نیاز خود چه برای خرید کالا و یا استفاده کردن از خدمات از سرچ اینترنتی استفاده کنند پس کسب وکار شما نیز از این امر مستثنی نیست . اگر کسی به دنبال یک آزمایشگاه در یک منطقه خاص است ،دنبال آزمایشگاه با سرویس خاص و با به صرفه ترین قیمت ها است پس به انواع سایت آزمایشگاهی که وجود دارد مراجعه میکند ،تا  آزمایشگاه مد نظر خود را پیدا کند

 

سایت آزمایشگاهی میتواند پاسخگوی تمام وقت مشتریانتان باشد

همانطور که گفته شد ، اگر افراد به دنبال یک روش جدید آزمایشگاهی برای مراجعه منظم یا یک آزمایشگاه خاص هستند که بتواند خدمات مورد نیاز خود را انجام دهد ، ممکن است جستجوهای وب آنها بازتاب این نیاز باشد. با داشتن یک سایت آزمایشگاهی ، می توانید اطلاعات مفیدی را در اختیار داشته باشید که می تواند به سؤالات مشتری بالقوه پاسخ دهد و به رزرو آنلاین وقت برای مراجعه  به شما و به مشتریانتان کمک میکند. سایت های پزشکی  مانند سایت آزمایشگاهی باید دارای بخش هایی باشد که به کارمندان ، عملکرد و خدمات شما ارائه می دهد. اگر بیماران در هر زمانی می توانند پاسخ سوالات خود را پیدا کنند ، از جمله اینکه آیا شما سفید کردن دندان را انجام می دهید یا  به طور کلی سوالات متداولی که ممکن است هر بیماری بپرسد ، پس احتمال دارد آنها بیشتر  شما مراجعه کنند.

 

 

امکانات سایت  آزمایشگاهی

شما با ایجاد یک سایت جامع خواهید توانست بهتر به مدیریت و پاسخگویی به مراجعه کنندگان خود بپردازید. همچنین با ایجاد سیستم نوبت دهی مجموعه ی زیر نظر شما بهتر و منظم تر خدمات را به مخاطبان ارائه خواهد نمود. ایجاد گالری تصاویر از  آزمایشگاهی و همچنین سوابق و رزومه کاری تان و ارائه ی انها برای مخاطبان فرصت بسیار مناسبی برای شما ایجاد نموده و همچنین نمایش نشانی مطب و شماره تلفن های تماس و ساعت کاری و ساعات حضور شما در مطب باعث سهولت و فراهم نمودن راحتی برای هم شما و هم مراجعه کنندگان تان خواهد بود. طراحی بخشی برای تبلیغات شرکت های دارویی در سایت شما و همچنین ارائه ی مقالات مرتبط در حیطه ی کاری شما برای اگاهی رساندن هرچه بیشتر به مردم در حوزه ی سلامت یک ایده ی بسیار جالب خواهد بود.همچنین در این زمینه می توانید از سیستم مشاوره ی ان لاین نیز بر روی سایت تان کمک بگیرید.

 

طراحی سایت آزمایشگاهی و مزایای آن برای مشاغل

طراحی سایت آزمایشگاهی از جمله دسته‌بندی های محبوبی است که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. لزوم ورود به دنیای مجازی و شروع فعالیت در اینترنت، هیچ استثنایی ندارد. مشاغل مرتبط با دنیای پزشکی از جمله کسب و کارهایی هستند که از سال‌ها قبل با طراحی وب سایت ورود به دنیای مجازی را آغاز کرده و فعالیت بسیار خوبی در آن دارند. افزایش طراحی سایت آزمایشگاهی و دیگر انواع وب سایت های پزشکی سبب شده کاربران نیز بیش از پیش تلاش کنند سرویس‌ های خود را به صورت اینترنتی از آن‌ها دریافت کنند.

 

نیاز به طراحی سایت آزمایشگاهی

داشتن یک شعبه در اینترنت، اولین و اصلی‌ترین دلیل طراحی سایت آزمایشگاهی است. امروز دیگر فعالیت در دنیای مجازی یک مزیت و برتری محسوب نشده و تبدیل به یک الزام شده است. به عنوان نمونه بیشتر بیماران، بعد از آشنایی با یک دکتر آزمایشگاه و مراجعه به مطب وی برای درمان، تلاش می‌کنند با جستجوی نام وی در موتورهای جستجو، وب سایت او را پیدا کنند.

 

ویژگی های طراحی سایت آزمایشگاهی

هر طراحی وب سایت با هدفی متفاوت صورت می‌گیرد، پس نمی‌توان برای تمامی مشاغل یک نسخه پیچید. طراحی سایت آزمایشگاهی باید بر اساس نیازهای کاربران چنین شغلی صورت بگیرد. به همین دلیل در ادامه چند مورد از اصلی‌ترین ویژگی های طراحی سایت آزمایشگاهی که تقریبا برای تمامی افراد نیازمند به ایجاد چنین وب سایتی لازم است را عنوان می‌کنیم.

 

رایان مفتخر است وب سایت هایی کاملا پویا و بر اساس نیاز کاربران طراحی می‌کند. به همین دلیل می‌توان مطمئن بود علاوه بر این ویژگی‌‌ها که که اغلب رکن اصلی طراحی سایت آزمایشگاهی هستند، هر قابلیت و امکان دیگری نیز بر اساس درخواست مشتری به وب سایت افزوده خواهد شد.

 

 

طراحی وب سایت آزمایشگاهی

در گذشته رزرو وقت درمان بسیار دشوار بود . بیماران مجبور بودند برای رزرو وقت به بیمارستان ها و مطب ها مراجعه نمایند یا ساعت ها بوسیله تلفن به دنبال وقت رزرو باشند . رزرو وقت برای بیماران از شهر های دیگر بسیار دشوار تر بود . پیشرفت تکنولوژی کمک شایانی به بیماران نموده است . بیماران دیگر مجبور نیستند برای مراجعه به پزشک ساعت ها وقت خود را تلف کنند .

 

راه اندازی وب سایت ها هم برای بیماران و هم برای پزشکان مفید است . اگر وب سایت مورد نظر حرفه ای و با قابلیت های متنوع باشد ، بیمار با مراجعه به آن می تواند وقت خود را برای ملاقات با پزشک رزرو کند . این کار بسیاری از مشکلات را به حداقل می رساند .وب سایت می تواند برای هر پزشکی طراحی شود .

در آزمایشگاهی ها خدمات مختلفی ارائه می شود . اغلب آزمایشگاهی ها مملو از بیمار است برای نظم دادن به کار ها طراحی وب سایت کمک بزرگی هم به بیماران و هم به آزمایشگاهان می کند . بار ها برای ما پیش آمده که ساعت ها در مطب آزمایشگاهی منتظر نوبت باشیم این امر به دلیل سیستم نوبت دهی نادرست اتفاق می افتد .

 

بسیاری از ما با خدمات آزمایشگاهی آشنا نیستیم ، پزشکان می توانند با تولید مقاله های مختلف در زمینه خدماتشان کمک بزرگی به بیماران کنند . بیمار می تواند با مطالعه مقالات مذکور در وب سایت با خدمات آزمایشگاهی آشنا شود.

 

اهمیت سئو در راه اندازی سایت آزمایشگاهی

در طراحی سایت آزمایشگاهی رعایت نکات سئو سایت می تواند بسیار حائز اهمیت بوده و و در نتیجه مخاطبان سایت شما به میزان زیادی افزایش دهد. در مورد اصول سئو در ایجاد وب سایت آزمایشگاهی باید بگوییم که رعایت این اصول سبب میشود تا سایت آزمایشگاهی شما، در صفحات نخست جستجوهای گوگل مشاهده شود. این امر با رعایت تعداد کلمات کلیدی در طراحی وب سایت آزمایشگاهی قابل دستیابی است.

به منظور استفاده از اصول سئو در طراحی سایت آزمایشگاهی، می توانید از کارشناسان سئو کمک خواسته و از مشاوره های آنها بهره مند شوید. عدم آگاهی از اصول سئو در طراحی سایت آزمایشگاهی سبب میشود تا سایت آزمایشگاهی شما در مدت زمان کوتاهی از نتایج گوگل پاک شده و دیگر قابل دسترسی نباشد.

 

این روزها دیگر چیزی نیست که مردم نتوانند در موتور جستجوی گوگل پیدا کنند ، رفتن به گوگل برای خرید یا کنجکاوی یا حتی یافتن آزمایشگاهی!

 

طراحی سایت آزمایشگاهی لازمه ادامه فعالیت و موفق آنهاست که در ابتدای مطلب به چند مورد اشاره کردیم تا با لزوم سرمایه گذاری در این زمینه آشنا شوید مخصوصا که معمولا از شیوه های تبلیغاتی سنتی مثل تلویزیون و غیره نیز برای تبلیغ این کسب و کارها استفاده نمی شود و بیشتر تکیه بر روی بازاریابی دهان به دهان و وب سایت هاست با این تفاوت که با راه اندازی سایت آزمایشگاهی گستره مشتریان و مراجعین شما از هر جایی می توانند باشند. در ادامه به چند مورد از مزایای بسیار مهم طراحی سایت لابراتوار اشاره می کنیم:

 

کاهش زمان صرف شده برای مراجعات حضوری و راه اندازی مراجعه کنندگان

اعلام خدمات و مزایای ویژه آزمایشگاه از طریق وب سایت بدون صرف کمترین هزینه

دسترسی بسیار راحت به آزمایشگاه و شناخته شدن در سطح اینترنت برای کاربران

تبلیغ رزومه و سطح علمی کارکنان آزمایشگاه به شکلی ساده و مؤثر

امکان ارائه خدمات به شکل حضوری از طریق رزرو نوبت آنلاین

امکان پرداخت و مشاهده جواب آزمایش به شکل آنلاین و دریافت آن به شکل نسخه قابل چاپ برای مراجعه به پزشک

افزایش چشمگیر درآمد و مراجعین از طریق عضویت وب سایت در سایت های آنلاین جامعه ساختمان پزشکان

افزایش قابل توجه اعتبار با طراحی سایت آزمایشگاهی

 

 

منبع : رایان

 

https://rayanitco.com/laboratory-website-design/

 

  • محمدرضا شکوهی