تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و تعمیر ماشین لباسشویی در محل و منزل شما

  • ۰
  • ۰

تعمیر یخچال در تهران

اینجا تعمیرگاه انواع یخچال ، یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید و تعمیر یخچال در تهران است . الان که وارد این صفحه شدید به احتمال زیاد یه مشکلی با یخچالتون دارید . هر مشکلی که دارید ما میتونیم خیلی سریع یخچاله مریضتون رو خوب کنیم!! آخه ما متخصص و نمایندگی تعمیر یخچال در تهران هستیم . به خواندن ادامه دهید تا با  نمایندگی های تعمیرات یخچال آاگ ، بوش ، جنرال الکتریک ، دوو ، آدمیرال   ، سامسونگ ، الجی ، بکو ، کنوود ،  زیمنس ، ویرپول ، باکنشت ، کنوود ، وستینگهاوس  ، فریجیدر ، هیتاچی ، اسنوا ، بلومبرگ ، کن مور ، ماژیک شف ، ناسیونال ، هایسنس ، وست پوینت ، میتسوبیشی ، یخچالهای ایرانی ، آموزش تعمیرات یخچال ، راهنمای خرید و راهنمای تعمیرات آشنا شوید . تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید تخصص میخواهد و حتما برای حفظ طول عمر آن باید از قطعات فابریک استفاده نمود و لازم است بدانید که هر برندی متخص خود را نیاز دارد ، آی.پی امداد با پرورش تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده توانسته به تعمیرات یخچال با برندهای مختلف بپردازد .

هر کجای تهران که هستید تعمیر یخچال در محل انجام میگردد ، پس نگرانی بابت مصافت نداشته باشید ، دارای شعبات مختلف تعمیرات یخچال در سراسر تهران میباشد .

5 راه برای عیب یابی یخچال

گاهی مواقع شما متوجه می شوید که یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند و شما نیازمند تعمیرکار یخچال فریزر میشوید و این ممکن است شما را دچار نگرانی کند ( نگرانی بابت اوضاع اقتصادی ). مثلا در مواردی مشاهده می کنید که چراغ آن روشن نمی شود و یا ممکن است در اثر کمبود سرمایش، مواد غذایی را در داخل آن به خوبی و در شرایط خنک نگهداری ننماید. اما شما قطعا نمیدانید که مشکل کجاست؟ آیا مشکلی است که خود شخص می تواند آن را به راحتی حل نماید و یا مسئله تخصصی بوده و نیاز به یک تعمیرکار یخچال یا تکنسین در این زمینه لازم می گردد؟ به هر حال بد نیست بدانید که در بیشتر موارد مشکلاتی از این دست را اگر بتوانید خودتان برطرف نمایید این به منزله آن است که از یک تعمیرات یخچال کامل که تبعا هزینه ای نسبی برای شما خواهد داشت نجات پیدا می کنید.


مشکلات متداول تعمیرات یخچال

یخچالهای محتلف براشون مشکلات مختلفی پیش میاد که ما خیلی خوب همشون رو میشناسیم .چند تا از مشکلات رو براتون بیان مکنیم که شما اگه هرکدوم از این مشکلات رو دارین با ما مطرح کنین . خدمات ما سریع و شفافه ،  پس نگرانه چیزی نباشین و با ما تماس بگیرن تا به تعمیر یخچال مریض شما بپردازید .

آیا میدانید بیشترین مشکلی که مردم در ارتباط با تعمیرات یخچال در محل با آن مواجه شده اند ؛ عدم داشتن برودت و سرما در این محصول است( یخچال سرما ندارد ) ، همچنین شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و دنبال علت و خرابی یخچال باشید :

1 - علت صدای زیاد یخچال : این موضوع میتواند شما را نیازمند تعمیرات ساید بای ساید نماید .

2 - علت یکسره کار کردن یخچال : خیلی زود از خدمات تعمیرات یخچال فریزر بهره مند شوید تا مشکل جدی تر نشود .

3 - دلیل خرابی ، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور درب یخچال : از تعمیرکار یخچال فریزر خود درخواست تعویض لاستیک نمایید .

4 - علت داغ کردن زیاد موتور : تا نیازمند تعویض موتور نشده اید به تعمیرات یخچال فریزر و تعمیرات ساید بای ساید  و رفع عیب آن بپردازید .

5 - چرا فریزر منجمد نمیکند ؟ اگر فریزر شما منجمد نکند ضرر مالی به شما میرساند ، بنابراین سریعا به رفع عیب بپردازید .

6 - چرا یخچال برفک میزند ؟ تعمیرات یخچال در منزل اینجا است تا مشکل برفک یخچال شما را برطرف نماید .

7 - چرا فن یخچال کار نمیکند ؟ اگر فن یخچال کار نکند ، قطعات شما داغ کرده و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت ، بنابراین سریعا با تعمیرکار برای تعمیر یخچال در منزل خود به سایت منبع در پایین مراجعه کنید.


خدمات تعمیر یخچال در محل

خدمات تعمیر یخچال در محل به شرح ذیل میباشد.

  • تعویض المنت
  • تعویض ترموستات
  • خرابی درب یخچال
  • سوختگی سیم رابط
  • تعمیر ضربه دیدگی یخچال
  • تعمیر کندانسور یخچال
  • تعمیر تریزون(یخ ساز) یخچال
  • تعمیر اواپراتور یخچال
  • تعمیر لاستیک درب یخچال
  • تعمیر کمپرسور یا موتور یخچال
  • جوشکاری یخچال

تعمیر برد یخچال

اهمیت استفاده از قطعات اصل و اورجینال در تعمیر یخچال، بر هیچکس پوشیده نیست. زیرا برد وظیفه حیاتی و مهمی را بر عهده دارد. و در صورت اهمال کاری در تعمیرات یخچال، دیگر نمی توان کارکرد ابتدایی دستگاه را بدست آورد. در صورت وجود مشکل برای یخچال ابتدا باید بررسی های تخصصی در این رابطه انجام شود و در مرحله آخر ایراد برد را بررسی نمود. این کار یک موضوع تخصصی است و باید حتما توسط متخصص آن انجام شود.

تکنسین های مجرب سامی تکنیک برای تعمیر یخچال در منزل ابتدا تمامی جوانب را سنجیده و سپس به سراغ سنسور های مرتبط با برد می روند تا مطمئن شوند؛ که ایراد کار به کدام بخش مربوط می شود. این سنجش عمدتا با مولتی متر اهم بررسی خواهد شد.


چگونه یخچال خود را تمیز کنیم ؟

خارج از یخچال

از محلول ملایم آب و شوینده برای تمیز کردن بیرون یخچال استفاده کنید و با دستمال خشک کنید.


داخل یخچال

  • تمام قسمت های داخلی یخچال را محلولی از بی کربنات سودا و یا یک شوینده ملایم و آب بشویید.

  • بعد از شستن کاملا خشک کنید.

هزینه تعمیر یخچال


شما میتونید به صورت شفاف هزینه تعمیرات یخچال ( هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید )خودتون موقع تماس تلفنی و صحبت با همکارای ما بپرسین !!! و اگر تمایل داشتین هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین ( تعمیر یخچال ) به محل شمارو انجام بدیم . هزینه های حدودا از 30 هزارتومان تا 800 هزار تومان متغیر هست. بستگی به مورد تعمیری دارد.


منبع:

سامی تکنیک

https://samitechnic.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84


  • ۹۸/۰۳/۲۶
  • محمدرضا شکوهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی