تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها - تعمیر یخچال - تعمیر ساید بای ساید - تعمیر یخچال فریزر - تعمیر ماشین لباسشویی - تعمیر لباسشویی

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و تعمیر ماشین لباسشویی در محل و منزل شما

  • ۰
  • ۰

تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر  ویرپول - whirlpool

تعمیر یخچال ویرپول ، خوب دوستان عزیز یخچال ویرپول یخچالی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت و اجازه داد مدت طولانی به صورت معیوب بماند. دلایلی زیادی برای خرابی یخچال ویرپول وجود دارد که در زیر به چند مورد اشاره شده ولی دلایل دیگری نیز ممکن است علت خرابی یخچال ویرپول باشد.


تعمیر یخچال ویرپول توسط نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر سامی تکنیک در منزل و محل کار انجام می گیرد و هرگز نیازی به جابجایی یخچال ویرپول برای انتقال به تعمیرگاه نمی باشد و در ضمن سامی تکنیک در ایام تعطیل نیز کار خدمات رسانی را انجام می دهد.



تعمیرگاه مرکزی ویرپول

سامی تکنیک ( نمایندگی تعمیرات ویرپول ) با بیش از 15 سال تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات ویرپول جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.


ویرپول یک برند آمریکایی معتبر در سراسر دنیاست اما علی رغم تحریمهای ویرپول در ایران نیز کسب اعتبار کرده است. نمایندگی ویرپول برای راحتی کار خود در ایران جهت خدمات ویرپول از طریق واحد ایتالیایی‌اش با کشورمان قرارداد همکاری امضا کرده است.


در شرکت لوازم خانگی ویرپول محصولات طراحی شده است تا به شما کمک کند خانه خود را دقیقا همانطور که می خواهید مدیریت کنید با این تفاوت: ساده تر ، سریع تر و دقیق تر . تکنولوژی به کار برده شده در نمایندگی ویرپول پاسخگوی همه نیاز های روزمره مشتریان است.تکنولوژی روز و طراحی سازگار با سلیقه مشتریان ویرپول را به جلو حرکت میدهد. بنابراین با اطمینان خاطر برای خدمات ویرپول با نمایندگی تعمیرات ویرپول ارتباط برقرار نمایید .


این که خوراکی ها همیشه در یخچال تازه باشند، کوکی ها را برای یک میان وعده بعد از ظهر بخورید یا از یک غذای خانگی پخته شده لذت ببرید، کوچکترین کارهای روزانه محصولات ویرپول است.امروزه نمایندگی ویرپول سعی در راحت تر کردن این روزمرگی با استفاده از تکنولوژی روز در محصولات جدید دارد.


از زمانی که نمایندگی ویرپول به عنوان یکی از برترین تولید کننده های لوازم خانگی خود را معرفی کرد همواره شعار مشتری مداری  و رویکرد  رضایت مشتریان را در دستور فعالیت های اصلی خود داشته است از این رو خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال ویرپول هم یکی از آیتم های مهم برای این شرکت نیز می باشد.


این شرکت چند ملیتی که در حال حاضر یکی از قدیمی ترین برند های خارجی شناخته شده در بازار داخلی لوازم خانگی در ایران است از نظر کیفیتی و خدماتی همواره در خوب بودن شهره عام و خاص بوده است. کارخانه ویرپول در حال حاضر بیش از 80 نوع برند را در دنیا معرفی کرده است که برند های هوور، آدمیرال ، پیکن اید و ... در کنار برند اصلی یعنی خود ویرپول جایگاه بسیار خوبی در بین مشتریان خود پیدا کرده اند.


در چه مواردی تعمیر یخچال ویرپول انجام می گیرد؟

دلایل بروز مشکلات برای یخچال ویرپول متعدد می باشد ولی شایع ترین عیب هایی که ممکن است برای یخچال ویرپول به وجود آید موارد زیر می باشد:

  • مشکلات نوسانات برق
  • احتیاج به شارژ گاز
  • خرابی سنسور یخچال ویرپول(شایع ترین دلیل خرابی یخچال ویرپول می باشد.)
  • خرابی برد الکترونیکی یخچال ویرپول
  • تعمیر برد یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول
  • پارگی قسمتی از لاستیک درب یخچال ویرپول
  • سرد نکردن و خنک نکردن یخچال و فریزر ویرپول
  • هشدارهای مکرر بر روی دیسپلی یخچال
  • خرابی ترموفیوز
  • آب دادن در قسمت پایین یخچال یا بالای یخچال فریزر ویرپول
  • خرابی کندانسور
  • خرابی کمپرسور یا موتور یخچال
  • خرابی اواپراتور یخچال ویرپول


بررسی هزینه مربوط به تعمیر یخچال ویرپول

هریک از تعمیرات مربوط به تعمیر یخچال ویرپول تعرفه و نرخ جداگانه ای دارند. برای انجام تعمیرات مربوطه، در ابتدا کارشناسان سامی تکنیک با محاسبه و تخمین هزینه مربوط به تعمیرات کمک می کنند تا یک برآورد کلی از مشکل را بدست آورید. سپس باید هزینه مربوط به تعویض قطعات و نصب آن ها نیز در نظر گرفته شوند.


موضوعی که در این رابطه مشخص است ارائه تخفیف و قیمت مناسب در تعمیر یخچال ویرپول شماست. همه ی موارد مربوط به هزینه تعمیرات یخچال ، آماده سازی و جزئیات آن به درستی بررسی می شوند. در نهایت با ارائه ضمانت نامه معتبر می توانید هدفمند بودن عیب یابی و رفع مشکل را به خوبی متوجه شوید.




منبع: 

سامی تکنیک

https://samitechnic.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%BE%D9%88%D9%84

  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • محمدرضا شکوهی

نظرات (۱)

من هیچ وقت متوجه نشدم هزینه تعمیرات لوازم خانگی بر چه اساسی تعیین میشه

خیلی خوبه که مراکز تعمیرات، لیست مشخصی از هزینه ها داشته باشن

قبل سفارش قیمت حدودی روبدونیم

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی